recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVKS’s hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVKS’s hjemmebio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Emne: JVKS’s hjemmebio
    Sendt: 18-Januar-2009 kl. 21:24
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 21:26
Baghøjtalere fræset ind i væggen og trykket over loftet. Fjernsynets originale fod er mere elegant men denne fra Vögels har indbyggetmotor.
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 22:43
Dejligt at se en anden skærm, end de sædvanlige (Kedelige) Panasonic-skærme

Hvordan perfomer skærmen hjemme i din stue? Ummidelbart er det én af de bedste og fedeste skærme jeg har set længe.

Syntes desværre foden hæmmer lidt af det generelle indtryk. Det passer ikke rigtig sammen med det øvrige setup, og herfra ligner det sku ikke noget kvalitet, som kan matche dine øvrige produkter. Men ellers har du virkelig formået at få integreret nogle produkter og møbler, som passer godt sammen rent interiørmæssigt.

Ambilight-delen mister også meget, ved at tv'et står som det gør. Du burde hænge det op på væggen. Du kan jo også få motoriseret drejebeslag, til sådan et tv, men det er nu engang en dyr investering, med tanke på, at du har købt Vogels motoriseret drejefod.

Hvor meget måtte du slippe for Tv'et?
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2009 kl. 22:55

Lækkert setup

Har netop set skærmen live og jeg synes den så rigtig fed ud. Må give Vasif ret, foden er desværre en lille torn i øjet. Det er selvfølgelig en afvejning af fordele vs. ulemper.

Vedr. dit møbel, hvor kommer det fra. Når det har plads til din type receiver, så er det meget int.

 

Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 12:00
Møblet er fra Montana, er enig vedr. foden. Men den originale kunne dreje meget lidt. Gav ca. 17.500 d.kr hentet i Sverige. Jeg synes skærmen kræver meget indstilling vedr. forskellige kilder og den hakket for meget ved panorering
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 14:03

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Dejligt at se en anden skærm, end de sædvanlige (Kedelige) Panasonic-skærme

Hvordan perfomer skærmen hjemme i din stue? Ummidelbart er det én af de bedste og fedeste skærme jeg har set længe.

Syntes desværre foden hæmmer lidt af det generelle indtryk. Det passer ikke rigtig sammen med det øvrige setup, og herfra ligner det sku ikke noget kvalitet, som kan matche dine øvrige produkter. Men ellers har du virkelig formået at få integreret nogle produkter og møbler, som passer godt sammen rent interiørmæssigt.

Ambilight-delen mister også meget, ved at tv'et står som det gør. Du burde hænge det op på væggen. Du kan jo også få motoriseret drejebeslag, til sådan et tv, men det er nu engang en dyr investering, med tanke på, at du har købt Vogels motoriseret drejefod.

Hvor meget måtte du slippe for Tv'et?

Kan se Elgiganten sælger via net til 19995, det billigst jeg kunne finde for en måned siden var 24t

Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu