recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV - sprgm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV - sprgm.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV - sprgm.
    Sendt: 15-Februar-2009 kl. 09:12

Lige købt en WD TV til de gamle, umiddelbart er det en super lækker og effektiv lille sag enormt simpel og nem at gå til = perfekt til min far.

Jeg har dog lidt problemer med at få den til at æde mine image filer, nogle sluger den andre tager den ikke? Hvad skyldes det?

Mht. coverart har jeg hentet "mediamonkey" til at tagge info på alle mine/hans mp3 filer.

Men hvilket program kan jeg bruge til at tagge cover og info til filmene? Fandt for noget tid siden noget info om at man kunne tagge info fra IMDB til filmene, men kan selvfølgelig ikke finde linket nu - typisk! Nogen der kan hjælpe?

Alt i alt en super fin lille maskine til prisen. Den reagerer hurtigt i menuer og starter film og musik hurtigt og den diminutive remote har overraskende god række vidde og respons selv om boxen står i et skab (dog med åben dør).

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu