recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mustek dvd optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMustek dvd optager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lenanielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Februar-2004
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Mustek dvd optager
    Sendt: 01-Marts-2004 kl. 21:17
Hej, er der forskel på hvilken dvd optager man har til at optage på ,når man skal afspille det man har optaget på sin computer? Jeg kan ikke afspille dvd+rw på min pc, men jeg kan godt afspille dvd+r. Jeg har en Mustek optager, og jeg har en Toshiba satellite 1800-400 bærbar pc. Kan det skyldes jeg skal have opdateret mit dvd drev, og hvor kan jeg gøre det? Jeg vil blive meget glad for et svar der løser det,da jeg er ved at opgive .På forhånd mange tak..

Redigeret af lenanielsen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2004 kl. 16:46

Hej Lena

Der er forskelle på medier, både kvalitet og den måde de er fremstillet på. Men om disse forskelle er nok, til at en optagelse godt kan afspilles i en type DVD-afspillere/DVD-drev kompatible med DVD+RW, og ikke i andre tør jeg ikke sige.

Umiddelbart vil jeg dog sige, at hvis drevet kan afspille DVD+RW så kan det afspille alle DVD+RW. Så det tyder stadig på at din Toshiba ikke kan afspille DVD+RW.

Jeg har kigget på Toshibas sider, men syntes ikke rigtigt at kunne finde en opdatering som har noget med DVD drevet at gøre.

http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/do wnload_drivers_bios.jsp?z=14&service=EU&nav=1&jz =90166

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu