recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opdatering d. 24/3 til CD PVR HD boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpdatering d. 24/3 til CD PVR HD boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:07

Lige præcis dit problem der med optagelse mandag til fredag virker heller ikke hos efter den nye opdatering. Lidt rart at høre det så ikke kun er mig der har det problem.

Nu er vi da ihvertfald to stks der har det samme problem.

Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:13

Jeg havde timet 2 optagelser lige efter hinanden via oversigten. Ingen gik igang og heller ikke i Fredags, da jeg ikke var hjemme til X-faktor ....

Men hvad - det var nu også kun for at se hvem der vandt... Det show er jo ikke livsnødvendigt. Men irriterende er det.

Og hvis man lægger mærke til at der under optage-funktionen i nederste hjørne, også er to andre "knapper" med HD og 5.1-lyd, som jeg ihvertfald ikke kan få til at virke pt.

Ja - så er der da håb om en fejlrettelse og tilføjelse her.... Men lad os nu samle flere fejl op først. Denne opdatering har da helt klart været til den positive side. Og længe tiltrængt.

Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:19

Nu har jeg været inde og sætte den til at optage hver dag kl. 18 på hver sin timeroptagelse. Håber da det vil virke.

Har desuden observeret at min boks ikke slukker ned med det samme når jeg vil have den slukket. Ofte skal jeg lige trykke sluk en gang til, men så virker det også.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:39
Har den stadig en god blæserstøj, eller det blevet bedre
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:42
Nej det synes jeg faktisk er blevet væsenligt mindre efter opdateringen. Så noget godt er der da kommet ud af det :-)
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:43

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Har den stadig en god blæserstøj, eller det blevet bedre

Nu er det jo ikke blæseren som er blevet opdateret/udskiftet. Så jeg syntes stadig min boks har den sædvanlige støj. Og desværre må man ikke udskifte blæseren selv, når boksen er lejet....

Men selvfølgelig kunne opdateringen også have betydning for blæser-styringen. MEN jeg har ikke registreret nogen ændring her.

Ellers var den skiftet forlængst.

Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 19:45
Ja jeg må jo indrømme at jeg ikke hører den på samme måde som før. Hvad der så er årsagen til dette er jo ikke til at vide :-)
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af palledyret palledyret skrev:

Har desuden observeret at min boks ikke slukker ned med det samme når jeg vil have den slukket. Ofte skal jeg lige trykke sluk en gang til, men så virker det også.


Hej

Du skal bare ha' tålmodighed :)  Det virker med blot et tryk, men der går ofte op imod 1 minut før den slukker, og det er rasende længe når man sidder og venter på at der skal ske noget...

/Ole

__________________

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 23:10

Jamen det må jeg jo så prøve at se om jeg kan.....

Virker dog underligt at den lige pludselig skal være så lang tid om at slukke i forhold til før (hvor den dog også var lang tid om det, men ikke som nu)

Til top
Bla Blasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af videoguy videoguy skrev:

Jeg har observeret en del nye fejl, hvoraf følgende er de mest irriterende

1) Optagelse på samme tidspunkt (man-fre) virker ikke længere på min box. Er der andre der har samme problem?

2) Fuktionen optagelse nogle minutter før og efter EPG tidspunket virker IKKE.


Boksen virker umiddelbart mere stabil og går ikke så ofte ned, men helt stabil er den nu ikke.

 

 

2) Har observeret det samme, og talt med CD's support. De har noteret dette som en fejl i softwaren. De er igang med at notere hvilke fejl der er i opdateringen - og så vil de inden så længe sende en ny opdatering ud.

 

Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2009 kl. 14:11

Lyder godt Bla Blasen med opdateringen.

I øvrigt virker man-fre optagelse nu pludselig igen. Jeg lavede den først om til man-søn, og så tilbage til man-fre igen, og så virker det?? .

En positiv ting jeg har bemærket er, at blæseren ikke så ofte går op i niveau. Faktisk bliver min på laveste næsten uhørbare niveau hele tiden, hvor den før opdateringen ofte gik op i niveau, når den blev varm.

Jeg synes ikke altid lyden er i perfekt sync. med billedet ved afspilning af optagelser. Det kan dog ofte bringes i orden igen ved lige at pause afspilningen et øjeblik.

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu