recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - recorder på medlemsside
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrecorder på medlemsside

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hodja Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2005
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: recorder på medlemsside
    Sendt: 03-August-2005 kl. 13:52

Jeg har et forslag:

At medlemmerne kan angive hvilken recorder eller afspiller de ejer på deres medlemsside.

På den måde kunne der opstå brugerfællesskaber eller man kunne skrive en mail til en med samme recorder.

Hodja

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2005 kl. 17:08

Hej Hodja,

Der er allerede brugerfællesskaber i forummet under brugergrupper. Og du kan sende private beskeder, du har faktisk en postkasse lige nu - ikke?

Hvad man ejer kan ændre sig og måske blive glemt, hvis beskederne flyder hurtigere end opdateringerne i éns egen profil. Måske klikker vi heller ikke alle på hinandens profiler. Og mange her har jo heller ikke en recorder - endnu da.

Formålet i dit forslag synes jeg godt om, men jeg synes det virker som om du blot skal læse mere i forummet og som du jo gør i andre tråde: Selv fortælle, hvad du har eller går efter.

Carser her har en Sony RDR-HX710 og den er go'!

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2005 kl. 00:40

Jeg syntes nu forslaget er godt nok. De fleste forums tillader, at man tilføjer en lille "bundtekst" med hvad man nu syntes der skal stå, og som vises hver gang man poster et emne. Typisk er det et felt i din profil.

Måske man allerede kan det med det her forum software?

Mvh. Moef



Redigeret af Moef
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2005 kl. 08:46

Hi Moef,

Oprindeligt skrevet af Moef Moef skrev:

De fleste forums tillader, at man tilføjer en lille "bundtekst" med hvad man nu syntes der skal stå, og som vises hver gang man poster et emne. Typisk er det et felt i din profil.

Måske man allerede kan det med det her forum software?

Mvh. Moef

Ja  (Rediger Profil -> Underskrift).

/Nils



Redigeret af nbu001
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2005 kl. 10:55

Ha, ja selvfølgelig kan man da sætte sin underskrift, tak

Mvh. Moef

Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu