recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cookie adgang til visse tråde?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCookie adgang til visse tråde?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: Cookie adgang til visse tråde?
    Sendt: 04-Maj-2009 kl. 17:36
Jeg var ikke klar over, at bestemte cookie pludselig er nødvendige for deltage i visse tråde på recordere.dk
- de sidste par dage har jeg ved at logge på tråden: Markant salg - eller kampagne på vej, skulle acceptere cookien til hbo.com - hvorfor nu det?
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 18:33
Det lyder mærkeligt.

Jeg kender ikke vores reklame system, men det må enten være fordi en bruger har linket til noget, der udløser cookien eller fordi der er nøgleord, som udløser en bestemt reklame (ved ærligt talt ikke om vi bruger den slags reklamer, men jeg tror måske at en af bannerne er gennem google)

- Endeligt kan det jo være tilfældigt, at reklamen lige kommer, når du er gået i den tråd..

Vi har i hvert fald ikke noget samarbejde med hbo.com - med mindre Lars har lavet en særlig aftale, som jeg ikke har hørt om, og det tror jeg ikke.

...Ole
PS: Som altid i forum-teknik-spørgsmål, så må jeg hellere understrege, at jeg kender meget lidt til vores software, så det er lidt et halvt gæt..
Jeg kender dog lidt til vores aftaler - og som sagt kender jeg ikke til hbo.com..
Moderator, recordere.dk
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 18:51
Det er mest på den side - men hbo.com kan dukke op andre tilfældige steder på recordere.dk
- men ok, jeg må heller se, hvad der gør den side interessant.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det er mest på den side - men hbo.com kan dukke op andre tilfældige steder på recordere.dk
- men ok, jeg må heller se, hvad der gør den side interessant.


Kunne man forestille sig at du har et eller andet overfølsomt anti-spyware stads installeret? Det er helt normalt at bannerreklamer kommer med cookies som prøver at holde øje med dig.

Lev med det, eller brug Firefox og Adblock Plus.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2009 kl. 23:37
Jeg har faktisk været inde på siden efterpå, uden den nævnte cookie - måske er det rettet? - eller også viser det sig igen?

Jeg har for nylig installeret IE8 på min Vista PC og bruger Norton - men recordere.dk driller indimellem som det eneste.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2009 kl. 10:52
Det har intet med spyware eller om Firefox er bedre
- for nu viser det sig igen KUN på recordere.dk
Ved at benytte tilfældige sider så opstår den der www.hbo.com igen - altså den cookie sidder på denne sides system. - F.eks. under TV apparater under Erfaringer med denne shop, så dukker den op.
- Det er altså IKKE min pc som fejler.

Redigeret af T-teknik - 17-Maj-2009 kl. 10:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu