recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zotac IONITX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZotac IONITX

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kroogar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

nej desværre. Du kan kun bruge det hvis du anvender usb-tunere.


Jeg genopliver lige denne lidt ældre tråd...

Jeg er kommet til at tænke på om jeg ikke ville kunne sætte et almindeligt dual tuner kort i min stationære pc på kontoret.

På kontoret har jeg følgende:

Stationær PC (E6600 med 4 Gb RAM og rigeligt diskplads)
Synology 207+ med 750 Gb
D-Link DIR-655 router

Hvis jeg nu bygger en HTPC af sådan et IONITX kort vil det så kunne streame trådløst i DVD kvalitet over en strækning på knap 10 meter? Og ville jeg kunne programmere min stationære pc til at optage en udsendelse via HTPC'en i stuen? Jeg vil gerne have et keyboard til HTPC'en...


Jeg håber I vil bære over med mig og hjælpe med et par svar... :-/


./kroogar
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 02:03
Altså med TV-server der følger med Media Portal er der skam ingen problemer i at overføre tv signalet fra en server der med tunerkort til alle de klienter du nu vælger at have i huset. MEN overførsel af video uanset om vi snakker SD eller HD så vil jeg aldrig anbefale trådløst. Det er ganske simpelt for ustabilt, dertil er det bedst at sætte sin lid i et alm. 100Mb trådet netværk. 1Gb kan selvfølgelig også anbefales, men det er ikke nødvendigt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu