recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Samsung-boks og Hq hdmi switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee Samsung-boks og Hq hdmi switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
redrumdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee Samsung-boks og Hq hdmi switch
    Sendt: 13-Maj-2009 kl. 21:54

Du har helt ret i at hvis man booter den igen ( Slukker bagpå ) så kommer signalet igen. men forsvinder igen efter ca. 2 minutter. Jeg har også prøve at tage kablet ind og ud. Og jeg bliver på HD Boksen jeg skifter ikke.

Jeg har sådan set prøvet standard troubleshooting som prøve andre kabel fra switch og tv, samt HD Boksen til switch, og skiftet port på switch og skifte opløsninger på HD Boksen

Jeg kan stadigvæk se at den reagerer ved kanal skifte på displayet så den er ikke frosset ihvertfald

Yousee supporteren mente det
var et kompatibilitets problem, måske noget med HDCP at gøre. Selvom HQ Switchen skulle understøtte dette samt HDMI 1.3




Redigeret af redrumdk - 13-Maj-2009 kl. 21:56
Til top
KM76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 21:27
Jeg har oplevet at boksen skal boote igen hvis forbindelsen til HDMI stiket forsvinder (HDMI ledning tages ud og sætes i igen). Måske kan dette være tilfældet ved swits der afbryder ved skift af indgang?
Til top
redrumdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 20:48
Hej alle i kloge mennesker på dette super forum,

Jeg har tidligere fundet en masse informationer og nyttige ting på dette site gennem google, samt løsninger på diverse ting.

Men nu har jeg bikset og søgt som en gal på mit seneste problem og kan simpelhent ikke finde en løsning, så derfor beder jeg nu jer om hjælp. Og håber i gider selvfølgelig :)

Jeg har en Samsung HD Boks. Model SMT-H3126 og en HQ 4-1 Hdmi switch.

Direkte opkobling mellem tv og Sumsung boks virker uden problemer.

Men sætter jeg HD Boksen igennem HQ Switchen virker selecteren kun i ca 2 minutter efter jeg har bootet den og så ryger signalet.

Selvfølgelig virker alt andet igennem Switchen, PS3, PC osv.

Jeg har set en tidligere post herinde fra 2007 min har intet konkret svar fundet på dette andet end Yousee selv siger "Sæt den direkte i tv'et så virker det, det er et kompatibilitet" men det kan da ikke være rigtigt at den ikke skulle fungere med nogen somhelst switch ?

På forhånd tak for jeres svar.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu