recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming af fodbold i Tyskland? Hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming af fodbold i Tyskland? Hjælp!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming af fodbold i Tyskland? Hjælp!
    Sendt: 30-Maj-2009 kl. 08:21
Jeg skal på festival i Tyskland og går derfor glip af fodbold kampen mellem Danmark og Sverige d 6 juni. Det ville jeg være meget ked af, så håber at der sidder nogen derude som har en ide til hvordan jeg kan undgå det :)

Derhjemme har jeg en slingplayer, som er koblet til min YouSee Boks, så hvis bare jeg har en internetforbindelse kan vi streame kampen over internettet fra min slingbox. Min kammerat har en bærbar med, så hans arbejde kan komme i kontakt med hvis der er problemer. Så vi mangler sådan set bare noget internet (Vi kan desværre ikke bruge min kammerats arbejdes internetforbindelse:) )

Jeg har et 3G modem fra 3, men det er pænt pebret at bruge i udlandet. Specielt hvis vi skal streame en hel fodboldkamp! :D

Nogen der ved om man kan tegne et billigt 3g abonnement i Tyskland? Eller andre muligheder? Vi skal jo sådan set kun bruge det den ene aften :)
But did you die?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 10:24
Find en internet cafe og se den der - det er nok det nemmeste/billigste.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu