recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Popcorn C-200 - løbende anmeldelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Popcorn C-200 - løbende anmeldelse

 Besvar Besvar Side  <1 353637
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 13:43
#Bjur
Desværre ikke, det afhænger af Sigma
Syabas har fået SDK'et men det var ufuldstændigt, der manglede simpelthen en del, så de måtte tilbage til Sigma og bede om et nyt, og det kunne ikke så ikke nå med i denne beta, men planen er det skal med i næste runde istedet - altså denne betafirmware releases som ny firmware efter at have været de sædvanlige beta og release candidate statusser igennem, og så går man igang med ny beta der skulle blive baseret på det nye SDK
 
#Rhsin
Nej, det tror jeg simpelthen ikke man kan lave. De prebuffering teknikker der benyttes for at lave gappless playback af flac og wav kan ikke benyttes til video m2ts containere. Jeg vil tro at det altid vil være nødvendigt at samle dem i en BD/Avchd strutur hvor de kædes sammen for at det skal være muligt.
 
 


Redigeret af spawn - 14-December-2009 kl. 13:48
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

 
#Rhsin
Nej, det tror jeg simpelthen ikke man kan lave. De prebuffering teknikker der benyttes for at lave gappless playback af flac og wav kan ikke benyttes til video m2ts containere. Jeg vil tro at det altid vil være nødvendigt at samle dem i en BD/Avchd strutur hvor de kædes sammen for at det skal være muligt.
 
 
 
Ok det ville ellers være en fed feature for os med et videokamera som optog mts filer (som mit nye canon HF S11 optager ) den laver hvert klip i en fortløbende nummer (som alm foto), der kunne det være fedt at samle dem uredigeret i mapper på serveren i datoafgrænsede mapper hvor man blot stiller sig på første fil og trykker play, så afspiller den alle klip kontinuerligt... det virker faktisk i dag bortset fra et lille "hul på 1-2 sekunder (den skriver ikke engang buffering som ved alm dvd-blu ray afspilning)
 
Men kunne den fjerne det hul også bare køre derudaf i en køre så er det altså guf for videoentusiaster som ikke gider alt for meget klippeklistre Embarrassed
Mvh

René
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 01:02
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg ser du nåede at lave en løbende anmeldelse Daskino

Fint - så behøver jeg jo ikke lave en

spawn, du skal ikke høre et ondt ord herfra, hvis der kommer en bruger-anmeldelse fra din side.
Kuro
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg ser du nåede at lave en løbende anmeldelse Daskino

Fint - så behøver jeg jo ikke lave en

spawn, du skal ikke høre et ondt ord herfra, hvis der kommer en bruger-anmeldelse fra din side.

han har lavet en iverfal begyndt http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68355&title=popcorn-hour-c200-anmeldelse-spawnSmile


Redigeret af tobiasl - 30-December-2009 kl. 16:21
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 14:04
Kan jeg få min Harmony 895 RF remote til at virke med C200 ?
Såvidt jeg kan se holder RF remoten op med at virke når man monterer IR modtager i C200 og det medfører jo at den medfølgende Remote ikke virker mere. Er der noget jeg overser ?
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af ceefive ceefive skrev:

Såvidt jeg kan se holder RF remoten op med at virke når man monterer IR modtager i C200
Det nemme svar er jo at du så ikke skal montere IR modtageren, den har du heller ikke noget at bruge til når du køre RF. Min Harmony 885 virker på C200, dog lige så dårligt som den originale IR.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 353637
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu