recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af DVD-RW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af DVD-RW

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fabby500 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af DVD-RW
    Sendt: 11-Marts-2004 kl. 22:31

Hejsa!

Jeg har købt Verbatim DVD-RW hos www.wesellcd.com

Jeg fik leveringen som lovet efter 3 hverdage, og der gives rabat ved køb af 5/10 stk.

De har adresse i Tyskland, men på siden kan man vælge dansk tekst.

Betalingen foregår pr. efterkrav, som blot er et postgebyr på 10,- kr.

Firmaet virker derfor pålideligt, og det er det bedste tilbud jeg har fundet endnu.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale nogle at købe princo dvd´er, da jeg selv har kasseret de 10 jeg kom til at købe. Jeg har kun hørt dårligt om dem.

Til top
Peter 2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2004 kl. 01:11

www.wesellcd.com og www.billigmedien.de skulle ifølge andre indlæg være samme virksomhed, der bare markedsføres under 2 forskellige navne og med lidt varierende priser. Jeg ved ikke, om det er rigtigt, men det underliggende design af de 2 websites er "mistænkelig" ens. Ud fra telefonnumre og postnumre kan de heller ikke ligge langt fra hinanden (jeg erkender dog at jeg ikke ved meget om tysk geografi). Andre "kilder" til påstanden:

http://groups.google.dk/groups?selm=400567ff%240%2469961%24e dfadb0f%40dread12.news.tele.dk

http://groups.google.dk/groups?selm=40445c58%240%2427453%24e dfadb0f%40dread16.news.tele.dk

Så det er vel blot at vælge det af de to websites, der er billigst?

 

Til top
dktodakr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2004 kl. 10:07

Jeg var nede at købe ind hos www.billigmedien.de i går efter at have bestile enkelte medier til test i sidste uge (bestilte onsdag morgen og fik leveret med posten torsdag aften!).

Det virker som om deres web-site ikke er helt konsekvent med priser (samme dvd'er til forskellige priser ved fx. 100 stk.). Personen jeg købte af tog simpelthen prisen fra min udskrift fra web'en, så det svinger nok en del  Måske jeg skulle prøve at handle lidt næste gang

Torben Dahl
Til top
Mmoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2004 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af fabby500 fabby500 skrev:

Hejsa!

Jeg har købt Verbatim DVD-RW hos www.wesellcd.com

Jeg fik leveringen som lovet efter 3 hverdage, og der gives rabat ved køb af 5/10 stk.

De har adresse i Tyskland, men på siden kan man vælge dansk tekst.

Betalingen foregår pr. efterkrav, som blot er et postgebyr på 10,- kr.

Firmaet virker derfor pålideligt, og det er det bedste tilbud jeg har fundet endnu.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale nogle at købe princo dvd´er, da jeg selv har kasseret de 10 jeg kom til at købe. Jeg har kun hørt dårligt om dem.

 

hejsa jeg har kun haft gode oplevelser med princo dvd'er

jeg har brændt dvd-r og dvd-rw 2x uden troble

Til top
dktodakr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2004 kl. 08:24
Jeg har en idé om at optageren måske også har noget at sige for om bestemte typer kan bruges. Hvilken optager har i brugt med Princo??
Torben Dahl
Til top
fabby500 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2004 kl. 16:47

Jeg har brugt dem i Pioneer DVR-3100. Mine Princo skiver er godt nok gået i stykker, i forbindelse med at mit drev gik i stykker, så der kan jo være en forbindelse...

Jeg tror nu alligevel jeg holder mig til de dyre for nu af. Jeg har hørt at der er stor forskel i levetiden på de dyre og de billige skiver.

Det er også bemærkelsesværdigt at de dyre mærker (DVD-RW) aldrig leveres i en cake-box, men altid i jewelcase. Jeg tror simpelt hen ikke DVD skiver er skabt til at blive stablet!!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu