recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - /Lars & /Lars
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket/Lars & /Lars

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Emne: /Lars & /Lars
    Sendt: 29-August-2005 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Opdatering: Jeg var vist ikke hurtig nok til at få svaret  (han er nu hurtig ham Lars )/Lars

Den var god!

Endnu engang kunne I to hurtige gutter blive forvekslet - som det er sket før. Jeg skrev den 4. august efter det lige var sket: 

"Hvad er forskellen /Lars og /Lars?

Når flere brugere forveksler jer, kunne det være fordi I ikke bare hedder Lars begge to, men begge bruger /Lars og begge redigerer og svarer. Jeg har selv forvekslet jer. 

Prøv med en ny underskrift! Et initial, nummer eller efternavn kunne evt. gavne. Det til venstre med Laursen o.s.v. overses nok for let."

Det var ingen af jer hurtige til at svare på...

Det er nemlig hverken endnu blevet besvaret eller ændret.

 Har blot én af jer - det kunne jo være /Lars  - tænkt på at ændre det? Eller nyyyder I begge lidt intern fis og den der skrå streg?

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Det var ingen af jer hurtige til at svare på...

Det er nemlig hverken endnu blevet besvaret eller ændret.

 Har blot én af jer - det kunne jo være /Lars  - tænkt på at ændre det? Eller nyyyder I begge lidt intern fis og den der skrå streg?

Nyder og nyder - men vi hedder nu engang begge Lars...

Vores aviatar er forskellige og underskriften ligeså (hvis du nærlæser - 'redaktør' kontra 'webmaster').

Jeg har det nu bedst med at blive tiltalt ved fornavn - og synes egentlig ikke problemet er så stort (men hvis /Lars insisterer laver jeg det gerne om - han er vel så at sige "den originale" ).

/Lars

"Ham den anden"

Redaktør, recordere.dk
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 15:29

Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Vores aviatar er forskellige og underskriften ligeså (hvis du nærlæser - 'redaktør' kontra 'webmaster').

Jeg har det nu bedst med at blive tiltalt ved fornavn

Sådan har jeg det også. Her bruger jeg så et kælenavn byggende på mit faktiske fornavn, Carsten.

Jeg kan godt (nu) skelne mellem jer, men når det kan kræve nærlæsning er det jo fordi selve underskrifterne, "/Lars", IKKE er forskellige. "redaktør" og "webmaster" er titler, der står under de ENS underskrifter.

Jeg synes, at skråstregen hos den ene af jer (dig, hvis du valgte underskrift efter "ham den ene"), burde fjernes. Den lægger op til forveksling fra andre brugere. 

Lars er et pænt navn. Men der står vel ikke "/Lars" på din dåbsattest?

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 16:06
Mon /Lars og /Lars benytter samme numerolog ???
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2005 kl. 16:50

Tak, Lahan - der fik jeg mig en sund latter!   

Det kan da godt være, det her ikke betyder alverden, men nu har det fået sin egen tråd (thank you, /Lars), så det...

(Bare der nu ikke går Lars H.U.G. i det.  Go' og original kunstner, men navnet...)

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu