recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Maximum T-451
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Maximum T-451

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spmo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Maximum T-451
    Sendt: 30-August-2009 kl. 11:41

Her til weekenden fik jeg købt mig et boxer abbonnement med tilhørende Maximun DVB-T tuner.

Hold da helt op hvor er jeg skuffet !

Tuneren opfører sig besynderligt. Nøjagtigt som Jan beskriver i hans indlæg omkring Strong 8410.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64277& PN=2

Hvis man opretter en favoritliste, huskes denne kun indtil man skifter kanal. Så er den tilbage til "alle Kanaler".

Hvis man skroller ned over kanalerne, hopper den lige pludselig ind i timerdelen. Nå man så vender tilbage til kanal-søgning, starter den så på den position man kom fra. Dette gentager sig uendeligt !

Tilsyneladende er fjernbetjeningen ultra føjsom, så der er ikke plads til at tykke bare en lille smule skævt på en tast.

Jeg bemærkede, da jeg startede "bæstet" op, at der stort set intet lys er i displayet. Nu får jeg så den mistanke, at man har sparet så meget på strømmen til maskinen, for at få miljømærket, at det er gået ud over elektronikken. Og at det måske er derfor at fjerbetjeningen opfører sig besynderligt.

Er der nogen i forummet der har haft lignende oplevelser. Eller skal jeg tage tyrene ved hornet og leverer "skidtet" retur.

Mange hilsner

Søren

  

 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu