recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Hour C-200 anmeldelse @ spawn

 Besvar Besvar Side  <1 545556
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 10:11
den skal være skruet helt op det er = neutralt, den kan kun dæmpe lyden nu.. ikke skrue op.
Mvh

René
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

den skal være skruet helt op det er = neutralt, den kan kun dæmpe lyden nu.. ikke skrue op.

Tak, så har jeg ro i maven når jeg fyrer op Big smile
Til top
hunter123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunter123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 21:57
Hej igen. Jeg har fundet ud af at jeg kan downloade filer til min c-200 og pakke dem ud, hvis de ligger i rar format. Jeg har f.eks downloadet en fil via den indbyggede torrent downloader. En film er måske delt op i 50 rar filer men når jeg så vil pakke dem ud på afspilleren, viser den kun den første rar fil, dvs at hele filmen ikke kan pakkes ud. Hvad gør jeg for at få resten af filerne pakket ud?
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2013 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

En anden kedelig bug pt. er en fejl i Sigmas HDMI driver som betyder at HDMI forbindelsen har det med at resynche en gang imellem hvorved billed og lyd kan forsvinde et par sekunder tilfældigt midt i en film. Disse ting rettes selvfølgelig i fremtidige firmwares.

Jeg tror faktisk aldrig, at de fik rettet dette. Da jeg kørte igennem hdmi-receiver skete ovenstående faktisk en gang imellem, sjovt nok aldrig direkte til fjernsynet...

Mvh Peter

Til top
Ninka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 21:24
Hej, har fået problemer med min C-200, den kan ikke se filerne på min PC, jeg kan godt share drev fra min NAS, men ikke fra PC.
Det underlige er at jeg godt kan se og tilgå filerne på den indbyggede HD i C-200 fra PC'en.

Der er heller ikke kontakt med myihome, har prøvet at geninstallere myihome, men ingen resultat.

Hvis jeg prøver at tilgå drev på PC via SAMBA, kræver C-200 brugernavn og adgangskode, selvom disse ikke findes på PC'en.

Nogen der kan hjælpe?

MVH Mogens
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 22:02
Hvilket OS har du på PC'en?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Ninka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 22:06
Åh, det glemte jeg, Windows 8 64-bit

Mvh Mogens
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 545556
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu