recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DV Camera/ Movie Maker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDV Camera/ Movie Maker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Emne: DV Camera/ Movie Maker
    Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 15:00

Hvordan finder jeg lagringsindstillingen DV Camera i Windows Movie Maker , der står blot gå til osv men hvordan , helst meget detaljeret,

takker

MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 15:43

 

 Tryk på opgaver. I No:3 Afslut film vælg send til DV Camera.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 16:38
Gjorde som du skrev , så ud til at virke fint , men optagelsen fra PC tilbage på DV Camera viser kun en blå skærm , noget er kikset , hvad?
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 16:47

Der står : filmen oprettes og optages på båndet , men det bliver den ikke kun blå skærm?

 

MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 17:08

 

 Prøv at se mærmere i manualen til dit kamera, for at se hvad der står om overførsel til det.

 Jeg må indrømme, jeg bruger ikke selv Moviemaker når jeg redigerer, det er efter min mening for bøvlet at arbejde med, jeg bruger kun Video Wizzard fra womble media, det er nemt at arbejde med, og optagelse derfra sker direkte til DVD via Tv Out.  

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
norbert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 298
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 17:11
Er du sikker på, at dit kamera også har mulighed for at optage via DV-udgangen, altså at den også virker som DV-indgang?
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 18:01
Ja , norbert , jeg fik det delvis til at lykkes , nu viser det 50 % gl optagelse dvs blælker samtidig  gl optagelse og ny optagelse fra PC på samme tid , så ny optagelse har altså ikke slettet gl optagelse på bånd, selv om der bliver sagt at den overskriver gl ved ny optagelse fra PC,til radiomanden , jeg har også et andet redigerings program til Video, men det er på engelsk , og kan jeg ikke fatte bare simple prøver på movie maker må jeg hellere holde mig fra alt andet
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 18:07
Der hvor jeg afspiller ( fra DV) står der 16 bit kan det være det ? skulle der ikke være 32 bit? hvis ja , hvad gør jeg så?
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 11:23

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

jeg har også et andet redigerings program til Video, men det er på engelsk , og kan jeg ikke fatte bare simple prøver på movie maker må jeg hellere holde mig fra alt andet

 Det udelukker jo unægteligt en masse gode programmer, vores microsprog er jo ikke noget i en verden hvor det engelske sprog er dominerende. PC programmer er jo langt hen af vejen på engelsk.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2005 kl. 20:33
 Vil lige sige ,at jeg har fået det til at virke, men ikke ved at vælge : send til DV, derimod ved at lade moviemaker oprette en mappe med filmen , denne kan så uden videre optages/ overføres til mit DV i fin kvalitet
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu