recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 6’eren i Sportspakken væk - AN-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket6’eren i Sportspakken væk - AN-TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: 6’eren i Sportspakken væk - AN-TV
    Sendt: 03-November-2009 kl. 12:41
Jeg har pakke 1+2 samt Sportspakken, og fra sidstnævnte er 6'eren pludselig forsvundet.

På AN-TV's webside står den stadig som en del af Sportspakken, men på Stofa's webside er den ikke længere nævnt.

Det er ret begrænset hvor meget sport 6'eren sender, men der kommer så meget andet drengerøvs-tv derpå, så jeg vil da nødig undvære den

Umiddelbart ser det jo ud som om AN-TV ikke er helt fremme i skoene m.h.t. at opdatere deres webside, men har det været annonceret et sted, at den ville forsvinde?

Venligst
Flemming
Aalborg
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2009 kl. 13:14

Har nøjagtig det samme "setup". Min var også forsvundet indtil igår, hvor at zaptoren viste at de digitale kanaler opdateres. Så kom den igen både via zaptoren og DVB-C i Sony TVét. Så hvis du har zaptor, kan du evt. prøve at opdatere "alt undtagen favoritter", så burde den virke igen.

 

Til top
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2009 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af airfrede airfrede skrev:

Har nøjagtig det samme "setup". Min var også forsvundet indtil igår, hvor at zaptoren viste at de digitale kanaler opdateres. Så kom den igen både via zaptoren og DVB-C i Sony TVét. Så hvis du har zaptor, kan du evt. prøve at opdatere "alt undtagen favoritter", så burde den virke igen.

 



Aha.
Jeg har skrottet Zaptoren, da mit nye tv har DVB-C + CI-slot. Men jeg vil prøve at søge efter den igen, så snart arbejdet slipper mig fri.

Tak
Flemming
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu