recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor Kanalliste Alfabetisk??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor Kanalliste Alfabetisk??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor Kanalliste Alfabetisk??
    Sendt: 05-November-2009 kl. 19:06
Jeg har netop installeret min nye fine Zaptor, det gik fint! Er meget begejstret. Specielt lyden syns jeg er forbedret ift. Samsungen.
 
Nå, mit spørgsmål er: Er det muligt at sortere i kanallisten alfabetisk? Jeg har kigget i vejledningen og der er en illustration (screen dump) der viser det, men faktisk ingen vejledning i hvordan man gør.
Håber I kan hjælpe! Tak på forhånd.
 
Venligst
 
Peter
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 19:16
du kan ikke sortere i den primære kanal liste, men du kan lave en favorit liste hvor du kan sortere lige så tosset du vil.

hvis du går ind i indstiller og favorit lister så har du mulighed for fem forskellige lister hvor du bare tilføjer de kanaler du vil have, i den rækkefølge du synes de skal være i.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 19:22
Ok, det er sådan set fint, men det sjove er at man i vejledningen kan se et billede af en alfabetisk sortering fra hovedoversigten.
 
Det ville være super, hvis det virkede. Du ved noget hurtigere end at sidde og bladre.... Wink- men det er åbenbart ikke muligt. Det var noget jeg brugte meget på den "gamle" Samsung.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 19:32
Hvor ser du det henne i vejlednigen.

Et tip - du kan søge efter en kanal hvis du taster med taltasterne på kanallisten. Tryk ok også kommer listen op også tast med taltasterne.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Hvor ser du det henne i vejlednigen.

Et tip - du kan søge efter en kanal hvis du taster med taltasterne på kanallisten. Tryk ok også kommer listen op også tast med taltasterne.
UPS, my bad. Det var sidem med ttv jeg kiggedepå. Sorry! Tak for tippet Mike!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu