recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MODERN WARFARE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMODERN WARFARE 2

 Besvar Besvar Side  <1 606162
Forfatter
Besked
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 18:30
Synes også det dér med at joine hinandens invites er alt for nederen.. Mathias sendte en invite til mig igår, og prøvede at accepterer den, men det virker bare ikke.. Super nederen, at det aldrig virker. Men jeg kan sagtens joine når en ven spiller et spil, men kan ikke accepterer invites.. :(

Synes også vi bør spille noget mere sammen! Og nu især hvor jeg har tid, inden studiet starter :)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 19:13

Så find dog et andet spil..Wink

F.eks. Red Dead Redemption...det er egentlig sjovt nok online...når der er folk hehe


BORING!
Til top
sjyden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 17:52
fungere matchmaking bare ikke i dette spil eller er det kun mig der konstant bliver slagtet og kommer ind i mod totalt overlegende hold, og bliver smidt ind på spil eller hold der er godt i gang med et tabe stort syntes det stinker for langt væk efter hånden.

er der andre spil af samme slags hvor det fungere bedre
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 18:44
Der er vist ikke rigtig noget, der hedder matchmaking i MW2. Så nej, den fungerer ikke.

Og ja, det stinker. Prøv BFBC2 i stedet :)
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 22:37
Fuck jeg havde glemt hvor nederen "matchmaking" er, men nu tog jeg spillet op efter måneders pause, og det er jo helt galt, og jeg håber så sandelig at Treyarch har lavet et bedre produkt! 

BORING!
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 13:40
Min PS3 gik i stykker for ca. 8 uger siden....men har nu endelig fået ny :-)
Men jeg kan ikke logge på med mit gamle id ??? har både email og password ???
men det virker ikke ???  det er 3 gang jeg har fået ny PS3 og den eneste email som de vil kendes ved ,var fra min første PS3....så jeg har fået nyt online navn ufo-viking
(gammelt id viking4Oviking40)
Så spiller i stadigvæk call of duty eller venter til special ops call of duty kommer på market
så må i meget gerne tilføje mig igen....
Hvis i har en ide om hvad jeg evt. gør galt siden jeg ikke kan bruge mit gamle id må i meget gerne
komme med en kommentar :-) da jeg kun manglede ca. en halv prestige får at kunne vælge prestige for 10'ende gang...Ouch


Redigeret af viking40 - 02-September-2010 kl. 18:40
ps Online id ufo-viking

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 22:13
Havde godt nok også undret mig over hvor du var blevet af. Du plejede at være regelmæssigt på, og fra den ene dag til den anden var du bare væk - ja, var faktisk efterhånden ved at blive lidt nervøs for digSmile

Er du sikker på at dit kodeord er skrevet rigtigt. Har fået ny PS3 én gang, og da min bruger altid logger ind automatisk, skriver jeg aldrig mit kodeord. Jeg bruger dog stort set alle steder det samme kodeord, men hvad jeg fuldstændig havde glemt var, at der skal et tal i kodeordet på PSN. Og så kunne jeg så godt regne ud hvad det rigtige kodeord var igen (håber du forstår. Er nok skrevet lidt kringlet).

Kan du logge på på denne hjemmeside?


Redigeret af Mathias Bøgh - 31-August-2010 kl. 22:14
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 18:39
Det var jeg også selv...man kan jo få abstinenser når man skal undvære call of duty i så lan tid...
 
Har prøvet alt intet hjælper....selv min email adresse ville de kendes ved,så de kunne have sendt mit kodeord,som jeg godt kendte i forvejen...har ingen ide om hvor det er gået galt henne???
har også mistede de to ekstra pakker med baner jeg havde betalt for Ouch
ps Online id ufo-viking

Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2010 kl. 20:57
Av, havde lige glemt det med pakkerne også. Det er sku irriterende. Man kan ikke kontakte Sony, og så måske høre om der er noget de kan gøre?
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 14:28
Gider ikke gøre mere ud af detCry...der er jo ikke så lang tid til releasedatoen for
black ops Big smile ca. 9 uger (09-11-2010) og så kommer jeg nok ikke til at spille MW2 mere alligevel...
ps Online id ufo-viking

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 606162
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu