recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 2014I - stereo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 2014I - stereo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 2014I - stereo
    Sendt: 16-November-2009 kl. 13:03
Hej allesammen
 
Har denne forstærker som spiller på et sæt Pioneer S-H810V bl.a.
 
I surround spiller lortet fænomenalt :o), men stereo lader altså en del tilbage at ønske.
 
Har forsøgt både med og uden automatisk kalibrering, og syntes faktisk, at der kommer en anelse mere diskant med den automatiske, men uanset hvad, så er lyden ulden og tam. Det sjove er, at når jeg ændre til 7,1 stereo, så åbner lyden sig faktisk en del, selvom man skulle tro, at den ekstra behandling så ville det da gå helt galt.
 
Både bluray afspiller (BDP-51fd -bruges til CD), og medieafspiller sender signal via COAX.
 
Har en eller anden mistanke om, at selvom man umiddelbart slår mcacc fra, så foregår der stadig en eller anden lydbehandlig som der skal slås fra. Nogen der kender til det.
 
front Højtalerne er ikke pt ikke bi-wired, men det ville være en mulighed, da jeg kun køre et 5.1 system. Ville jeg vinde noget ved det??
 
På forhånd tak
 
Henrik
 
 


Redigeret af wads - 16-November-2009 kl. 13:08
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu