recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AGK 10360 genstarter på DR Kultur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAGK 10360 genstarter på DR Kultur

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Sorterudolf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2007
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2010 kl. 22:44
Hej Per A
Jeg kan se at på http://akiraeurope.com/events/genProductDoc.php?lang=fr&ProdId=78# , at de har to udgaver af softwaren. Har du nogen idé om, hvad forskellen på disse versioner er?
 
mvh
Gert
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-November-2009
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 17:15
Jeg skrev dette: "Hvis jeg ikke havde opdateret til en AKIRA, virkede min RC ikke mere til at tænde boxen med, da AGK's opdatering, som stadig er på deres hjemmeside, fjernede tænd/sluk funktionen via RC'en til boxen."
 
Nu er der sket dette at der er sat undertekster på igen her fra den 14. April, og nu virker AKIRA'ens software ikke med de nye danske tekster(de kan ikke slås til).
 
 Så nu har jeg ændret boxen tilbage til en AGK (med AGK-softwaren), men så har jeg tændfejlen igen. Den kan slukke nu men ikke tændes igen uden at man går over og trykker på kanalknappen! Eller slukker og tænder for boxen!
 
 Selv om jeg har mailet dette til AGK, er de total ligeglade med at svare, og jeg har ingen muligheder for at få anden software til denne model. Kun at bytte boxen til en anden type eller fabrikat!
En advarsel til alle ... OPDATER IKKE EN AGK 10360 MED DEN FIL DER LIGGER PÅ AGK'S HJEMMSIDE!
 
Hilsen Per A.
NB!
Ellers var det V1-2 versionen fra Akira der fungerede 100% indtil den 14./15. april.
 
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-November-2009
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 21:01

Jeg var lige ved at bytte boxen, da jeg installerede AKIRA softwaren igen. Ingen tekster selv om jeg slog dem til. Men da softwaren var installeret og jeg resatte boxen til factory defaults fungerede alt 100%. Selv om jeg resatte AGK softwaren kunne boxen stadig ikke tændes med RC'en

 AKIRA softwaren har engelsk OSD men flere optage options. Den kan ikke optage direkte men styre en SAT optagelse som nogle HDD optagere har, og tiden kan man selv forlænge i en speciel menu nu.
 
 Kanalsorteringen fungerer også bedre ved installationen.
 
 Så nu stopper jeg her! 
 
Til top
Per A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-November-2009
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 19:54
Nu har jeg så opdateret boxen til en Abeo AB-T1110, med optagelsesmulighed på en USB-stick............. og det virker!, og man kan editere optagelsestiden.
Sticken kan formatteres både som FAT32 og NTFS.
 
Boxen kom aldrig til at virke med AGK-software, på visse funktioner, og det var selvfølgelig ikke meningen at den overhovedet skulle kunne optage!
 
Hilsen Per


Redigeret af Per A - 24-September-2010 kl. 19:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu