recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sne ved DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSne ved DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
damkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Emne: Sne ved DVD
    Sendt: 30-November-2009 kl. 22:29
Hej
 
Denne har tidligere været slået op under projektor, men da der ikke er nogen bud, så prøver jeg her.
 
Jeg har forbundet min Panasonic BD-60 og mit mediacenter til min Marantz SR7002 via HDMI og videre til TV Via HDMI og til Projektor via HDMI, men gennem en HDMI extender med Netværkskabler.
 
Alt har kørt perfekt i lang tid.
 
Nu har jeg købt ny projektor (før Sanyo Z3, nu Sanyo Z3000) og nu har jeg et problem.
Når jeg har billede på projektoren og tænder for Bluray afspilleren, er der masser af sne på billedet ved logo'et. Samme sne er der ved afspilning af en DVD film.
Nu kunne man vel nok mene, at det må skyldtes dårligt forbindelse/kabel - men, hvorfor står det så HELT perfekt ved en Bluray film?
Alt fra mediacenteret står også fint.
Alt står perfekt på TV'et.
 
Men, noget med kablet er det måske alligevel.
Hvis jeg sætter Bluray afspilleren direkte i projektoren med et HDMI kabel, står det fint.
Hvis jeg går fra Bluray afspilleren direkte til projektoren via HDMI extenderen, så melder afspilleren fejl mht. HDMI kablet (u73).
 
Mærkeligt, at det virkede med den gamle projektor, men ikke med den nye...
 
Nogen der kan hjælpe, inden jeg hiver de få hår jeg har tilbage på hovedet ud...(har altid satset på at blive skaldet før gråhåret...det går den rigtige vej :-) )
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu