recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV TUNER, hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV TUNER, hjælp!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: TV TUNER, hjælp!
    Sendt: 14-December-2009 kl. 16:13
Hej, jeg er ved at lave et Medie Center og har derfor et tv tuner kort siddende i min computer, men hvis jeg konfigurerer i Windows Media Center giver den mig en fejlen "Tuneren blev ikke fundet"
 
Nogen der kan hjælpe?Smile
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 17:12
Har du installeret drivere til tunerkortet?
 
For at kortet skal fungere i WMC skal du bruge BDA drivere, som leveres med TV-kortet, hvis det understøttes i WMC. Alternativt kan du sikkert downloade de nyeste drivere fra producentens hjemmeside.
 
Hvis du har brug for mere hjælp vil det være rigtig godt med oplysninger om, hvilket tv-kort og hvilken computer, samt hvilket TV signal du forsøger at hente ned (Analogt via antenneforening, DVB-T (egen antenne), DVB-C (kabel som f.eks. Yousee) eller DVB-S (satelit).
 
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
Til top
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Har du installeret drivere til tunerkortet?
 
For at kortet skal fungere i WMC skal du bruge BDA drivere, som leveres med TV-kortet, hvis det understøttes i WMC. Alternativt kan du sikkert downloade de nyeste drivere fra producentens hjemmeside.
 
Hvis du har brug for mere hjælp vil det være rigtig godt med oplysninger om, hvilket tv-kort og hvilken computer, samt hvilket TV signal du forsøger at hente ned (Analogt via antenneforening, DVB-T (egen antenne), DVB-C (kabel som f.eks. Yousee) eller DVB-S (satelit).
 
Med venlig hilsen
Henrik Badsted
 
Jeg kan ikke finde nogen drivere til tv tuneren, det hørte med den da jeg købte pc'en og siden da har jeg opdateret fra xp til vista, og efter opdateringen virkede tv tuneren ikke længere.
 
Jeg har lige skildt computeren ad og taget tv tuneren ud, der står det er et phillips og en masse tal: 3139 147 1820 og der står også: tv7133/4
 
Men jeg kan ikke finde nogen drivere, min computer er en desktop pc (HP Pavilion) der står ikke nogen steder på computeren om hvilket model nummer det er.
 
Og mit tv signal er analogt via antenneforening.
 
Håber meget at i kan hjælpe, for jeg er gået i sortSmile
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 18:49
søg på google : tv7133 ,så popper der mange links til drivere, også til hp pavillion!!Wink
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

søg på google : tv7133 ,så popper der mange links til drivere, også til hp pavillion!!Wink
 
Har kigget lidt på det og der er kun nogle som virker på xp ingen drivere der virker på vista ):
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu