recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettv møbel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Emne: tv møbel
    Sendt: 04-Januar-2010 kl. 16:14
vonrask
Desværre da jeg lige har fået digital kamera og ikke har lært at lægge billeder ind endnu men det kommer nok.
 
     carsten
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 17:40
hej Carsten har du billeder af resultatet så?
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 17:38
Kampus
Helt rigtigt.Jeg kunne heller ikke rigtig finde noget til mit nye 46 w 5500 som passede til min stue så min søn som er møbel snedker måtte igang atter engang for den gamle.Plads til blu ray afspiller og lidt film nederst og en anelse bredere end foden ca. 45 cm højt.Mdf pladen og arbejdet var gratis men maleren skulle have 800.-kr.for at piano lakere det i sort.billigt syntes jeg Hug til min søn.
 
     carsten
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 23:44
Problemet med rigtig mange TV møbler er at producenterne ikke laver tilstrækkeligt med plads til apparater. De styler dem med låger og skuffer, så der nærmest kun er plads til en reciever i midten.
 
Gør som jeg og mange andre, lav det selv. Fix en tegning med mål, så det passer til det dit behov. Tag hen i Silvan og få skåret pladerne til (f.eks. massiv køkkenbordplade eller mdf til maling). Og få evt en til at hjælpe med at skrue det hele sammen. Det er lidt sejt selv at ha' lavet sit møbel.Wink
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 22:10
hmm har du kigget på ikea.dk, ilva.dk, ide.dk? biva.dk??? det giver ganske god inspiration, da de faktisk har et decideret område på deres hjemmesider som hedder enten tv-borde eller tv-møbler. Ellers er der jo altid det UBERSEJE forum "MIN HJEMMEBIOGRAF" hvor folk fremviser deres hjemmebiograf. det ligger som forumområde nr 4 fra øverst når du klikker dig ind i recorderes forum! u can't miss it!
 
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 14:35
Jeg mangler inspiration til et fedt tv møbel, som kan rumme hdd optager, reciever og blue ray afspiller. Håber I har nogle inputs til migSmile
 
mvh peter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu