recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocord VX 7000 (vhs video)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeocord VX 7000 (vhs video)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Georg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2004
Sted: France
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Beocord VX 7000 (vhs video)
    Sendt: 04-April-2004 kl. 10:49

Hej

Jeg har en Beocord VX 7000 der egentlig kun funger med et B&O fjernsyn MX. Er der nogen der ved hvordan man kan faa den til at funger uden et B&O fjernsyn og dens fjernstyring?

 

Georg

gfdr
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2004 kl. 13:36

Hej Georg

Desværre. VX7000 kan kun virke sammen med et B&O TV. Dog ikke kun MX7000, men såvidt jeg ved alle MX modellerne og de af LX modellerne som ender på 02. LX2502, LX2802 osv.

Så enten må den sælges videre til en glad ejer af et B&O TV, eller du må selv på jagt efter et TV til den. Det sidste kan jeg godt hjælpe med, afhængig af hvor i landet du bor Smile

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Georg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2004
Sted: France
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2004 kl. 15:33

Hej Lars

Det er min svoger der har en Beocord og jeg tänkte det ville väre muligt med lidt fingernemhed og elektronik at styre den.

Tak for hjälpen.

Georg

gfdr
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2004 kl. 15:46

Hej Georg

I så fald skulle der bygges en boks som emulerer BeoLinks data-kommunikation i scart-stikket.

Hvis man er en ørn til elektronik og mikro-processor kredsløb, og har god tid, så er det ikke umuligt. Omvendt, det ville nok være nemmere blot at købe et brugt B&O TV eller en ny video til ham (måske en DVD recorder? Smile).

Det er heller ikke muligt at købe en løs original IR modtager til VX7000. Jeg kender en som har prøvet om B&O ikke dog kunne levere sådan en, så han kunne reparare videoerne uden at have et TV stående. Men nej, ikke engang B&O kunne levere sådan en selvom det kun var til brug for service og reparation.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu