recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filliste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFilliste?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SJOK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Emne: Filliste?
    Sendt: 11-April-2004 kl. 00:47

Hej Lars!

Jeg har bemærket, at du ofte linker til filer på recordere.dk. Derfor blev jeg nysgerrig efter at vide, om der et eller andet sted her findes en beskrivende liste over samtlige filer (med links) man kan downloade på recordere.dk?

Hvordan kan man for at bidrage til samlingen? F.eks. har jeg en pdf manual til DMR-E85 som jeg gerne vil dele med jer (og den findes ikke på manual listen, som jeg har fundet), men så vidt jeg kan se, så må man kun uploade 500 kb og den fylder over 2 mb - så no go!

På forhånd tak!

SJOK
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2004 kl. 00:56

Hej SJOK

Nej, jeg har ikke en liste over filerne. Men jeg gemmer primært kopier af manualerne, på dansk og engelsk, og så nogle få andre filer jeg finder interessante Smile

Manualerne kan ses under Links -> Brugermanualer

Du er velkommen til at maile mig manualen til E85, så lægger jeg den ud så andre interesserede kan hente den.

  /Lars  (lars@recorder.dk)

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu