recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krelle1987 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv
    Sendt: 24-Februar-2010 kl. 15:53
Hej allesammen er ny her på siden så undskyld hvis mit spøgsmål findes i forvejen :).

Går og overvejre mig et samsung 7070 ,har nu har jeg set at samsungs nye serie kommer til at kunne vise i 3D så er mit spøgsmål skal jeg købe mit drømme fjernsyn eller skal man vente ?.

Et andet spøgsmål er 7070 det pengene værd designet til taler mig rigtigt meget deres "media center" lyder også som en dejlig hvis man som mig har rigtigt mange dvdere ståene som man gerne ville have til at være digital :)
mit dansk er ret dårligt så bær over mine stavefejl :)
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 17:35
Jeg synes du skal vente, til de nye modeller kommer og der bliver sat nogle priser på.
Også fordi på det tidspunkt, vil du sikkert stadige kunne få fat i de "gamle modeller". Så kan du bedre sammenlignende skærmene.
Men en ting du kan være sikker på er, at de nye skærme er altid bedre end de "gamle" dog skal man nok forvente at de er en del dyrere når de lige kommer på marked.
 
7070 er på mange måder en rigtig god skærm, men den har problemer med slør, hvilket trækker en del ned. På de nye modeller kan man godt forvente, at problemet er løst. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu