recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode in-ear
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode in-ear

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 17:07
Jeg har også pludselig i dag fået en status. Den var der ikke i går, så vi kan konstatere, at opdateringen er 4-5 dage bagud.

Postdanmark:
16. april 2010 16:05 Registreret i udlandet

Hong Kong Post:
The item () was posted on 16-Apr-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Caspers tog 11 dage om at nå frem, regnet fra dato for første registrering - så omkring den 27/4 bliver det måske jul.

Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 18:47
Det var da godt at begge Jeres ordre er registreret nu :)

Men som du skriver, Allan, så er opdateringen bagud, så det kan jo rent faktisk godt være at Jeres pakker er ankommet til DK eller lige ved og næsten..


Redigeret af Casper - 21-April-2010 kl. 18:49
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Caspers tog 11 dage om at nå frem, regnet fra dato for første registrering - så omkring den 27/4 bliver det måske jul.


Hm. Julen er vist udsat nogle dage:
The item (RT060365405HK) will leave Hong Kong for its destination on 25-Apr-2010
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 19:37
Så fik jeg endelig pakken med SoundMagic PL50 + Fiio E5.

Hovedtelefonerne er markant mere klare, detaljerede og behagelige i lyden end mine gamle Sennheiser. Desværre har jeg lidt svært ved at finde et sæt gummipropper, som både sidder behageligt og giver bas. Men det må jeg eksperimentere videre med.

Forstærkeren er jeg alt andet end imponeret af. Den giver en væsentlig forringelse af lyden, når jeg sætter den på min Lenovo W510 bærbare. Nu har jeg prøvet at sætte den til opladning, og så må jeg se, om det bliver bedre.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 23:30
Godt at høre at du har modtaget dine In-Ear.. Jeg bruger de der gummipropper, der sidder på fra starten, da de lukker støj godt ude.. Især når man sidder i toget der larmer, folk der snakker osv.. Har prøvet lidt forskelligt, og umiddelbart er det mine favoritter indtil videre.. Men det er jo smag og behag..

Jeg vil godt give dig ret i at forstærkeren ikke er helt vild, efter at have prøvet lidt tid med den. Med lidt støj i baggrunden, kan jeg stort set ikke høre den store forskel med forstærkeren sat til eller fra..

Men selve headsettet er jeg rigtig glad for og tilfreds med.. De spiller væsentligt bedre end de orig. in-ear.. 
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 20:18
Jeg kan sagtens høre forskel med forstærkeren til og fra. Lyden bliver bedre, når jeg fjerner forstærkeren...

Du har ret i, at de monterede propper dæmper godt. Bedre end 3M's -37dB ørepropper, faktisk. Men de giver kløe, når de sidder mere end 5-10 minutter.



Redigeret af Allan Olesen - 07-Maj-2010 kl. 20:19
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 21:21
Okay ja.. Mht. til kløen, det har jeg slet ikke oplevet.. Selv efter ca. 45 min., i tog osv., har jeg ikke mærket noget.. Ihvertfald ikke hvad jeg kan huske Wink
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-November-2009
Status: Offline
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 23:08

Til de hurtige:

coupon code: a4e2b9dc35   = 25% soundmagic in-ears.. expires d. 2. aug!!! Så skynd jer!!


Jeg har lige bestilt PL50


EDIT: Gælder på mp4nation.net



Redigeret af MarkR - 01-August-2010 kl. 23:09
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu