recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styring af musik fra iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStyring af musik fra iPhone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Styring af musik fra iPhone?
    Sendt: 04-Marts-2010 kl. 23:59
Hey,

Ville lige høre jer om det var muligt at styre min musik fra min iphone? Al min musik er på computeren og der findes jo iphone apps i massevis, så det kunne være i havde nogen erfaringer?

Grunden til at spørger er, at jeg har været lidt lun på en zonos zp90, men nu bliver i tvivl om det overhovedet giver mening at købe? Jeg har en denon 2310 reciever med god d/a konvertering og en syvio 200a hd media player med al min musik på... derfor tænkte jeg om det var muligt at kunne afspille musikken fra den (muligvis uden at tv'et skulle være tændt) eller over computeren - med fjernstyring fra min iphone?

Håber det giver mening.. jeg synes snart mit hjem er fyldt med elektronik, så tænkte hvis jeg kunne springe et led over og udnytte hvad jeg allerede har, ville det være perfekt.
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2010 kl. 22:19
Du kan self Bruge Itunes og Hente Remote på Appstore og den vej fjernstyre alt din musik via Itunes ;) . Men du kan også Bruge VLC når du kommer til filmdelen . Afspil i Filmen i VLC og Hent VLC i Appstore og bum så har du Remote Til Filmvisningen ;)
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2010 kl. 22:25

min kone bruger plugplayer http://www.plugplayer.com/ på hendes iPhone den afspiller fint det musik jeg har på min NAS liggende i flac til feks min pioneer receiver som har homemediagallery (hmg) men den burde kunne afspille til enhver dlnakombatibel enhed

Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu