recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth headset  til Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBluetooth headset til Iphone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth headset til Iphone
    Sendt: 15-Marts-2010 kl. 20:46
Hej
 
Jeg ved ikke om det er postet det rigtige sted, men jeg prøver alligevel.
 
Jeg søger et headset som skal bruges til handsfree tale i bilen. Det skal være med bluetooth til min Iphone, for det er vel ikke alle bluetooth headset jeg kan købe som vil passe til.
 
På forhånd tak.
 
Mvh. Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 02:39
Lige præcis på headset området, har Apple for en gangs skyld ikke været tyraniske som de plejer. Hvis et headset overholder bluetooth standarden, så kan vil de fungere med iPhone.
Dette har noget at gøre med, at en mobiltelefon skal kunne overholde nogle standarder, for at kunne blive godkendt til bluetooth.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 09:19
Ok.
Det vil sige, at jeg kan finde et fra Nokia, Sony Ericsson og lign. og bruge det (hvis de overholder standarden, men de gør de vel fra de firmaer)?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 13:37
Det kan du helt bestemt ja. Alle headset der bruger bluetooth, vil virke. Så prøv at undersøg lidt på nettet af hvilke der har fået bedst omtale til den bedste pris, og gå efter den.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 07:13
Tak for hjælpen.
 
Jeg fik købt et Jabra BT8040 og har fået dem til at snakke sammen (tlf. og headset).
 
Mvh. Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 20:11
Jamen det var skam så lidt, og er glad for du kunne bruge det til noget. Og tillykke med dit nye headset. Den model skulle faktisk også være ret god.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu