recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.

 Besvar Besvar Side  <1 707172
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 22:37
Tak Munch. Thumbs Up  Føj for en pris. Det giver bestemt grund nok til at finde ud af
hvordan den adapter der ses på billedet, loddes som Gør-Det-Selv projekt.

                 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 22:50
Så enkelt er det desværre ikke, at der bare skal loddes et par stik. Næh der skal noget elektronik til.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2023 kl. 18:13
Emne: Beovision 7-55" ! Højttaler tilslutning.

Jeg er forvirret over de forskellige højttaler muligheder, der er
tilgængelige at vælge imellem. Jeg bruger min Beovision 7-55
også tilsluttet en projektor, og nogle gange vender jeg lydbilledet
til projektor skærmen. Højttaler Jeg bruger i dag. Beolab 7-6,
2 x Beolab 1. - 2 x Beolab 8000.

Valgmulighederne er:
1. Ingen
2. Forreste venstre
3. Forreste højre
4. Venstre Surround
5. Højre Surround
6. Venstre bag
7. Højre bag
8. Bagerste midterste 9.
Midte
10. Venstre midterste
11. Højre Midte

Dette tv har 5.1 / 7.1 surround. Hvornår skal man f.eks. bruge
bagerste center, venstre center og højre center ?
Nogen der har kendskab til dette ?.

Hej. Her se du mit BV 7 - 40" Mk 3 - højttaler tilslutning.
Ikke helt det samme TV, men måske en hjælp
.


Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Simtech86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2024
Sted: Bogense
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simtech86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 05:40
Prøver lige at spørge jer. Jeg har en beomaster 1500 og en beogram 6002. Mit kabel imellem de to enheder har det ikke så godt. Mit problem er at jeg har 5 ben i beomasterens phono stik, men jeg har 7 ben i stikket på beogrammen. Kan du svare på hvad kabel jeg skal have fat i?
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 08:56
Har du tjekket stikket nærmere på din Beogram 6002.

Man plejer gerne at kunne skrue de to midterste ben ud. Du skal kigge efter, om der ikke er en lille "revne" foroven i benet, som en lille skruetrækker så kan bruges til at skrue benet ud med.

Det har været gældende på nogle af de apparater, jeg har haft gennem tiden.

Mvh. Jørgensen
Til top
Simtech86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2024
Sted: Bogense
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simtech86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 09:14
Jeg har fundet fejlen ledningerne var hoppet af inde i stikket, jeg har så prøvet at kigge efter lodde diagram. Men de fleste herinde har en grøn ledning, det har jeg ikke. Vedhæfter billede. Har rød,gul,blå,sort,hvid og skærm?? Kan nogen fortælle hvilken ledning til hvad ben?
Til top
Simtech86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2024
Sted: Bogense
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simtech86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 09:19
nårh kan ikke vedhæfte billede fra min iphone, ellers kan jeg bare ikke lige finde ud af det. LOLLOLLOL
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2024 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Simtech86 Simtech86 skrev:

nårh kan ikke vedhæfte billede fra min iphone, ellers kan jeg bare ikke lige finde ud af det. LOLLOLLOL
Du er nyoprettet bruger og får først lov til at indsætte billeder når du har optjent 100 point (se din profil) ved at skrive indlæg. (En form for spamfilter LOL)
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 707172
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu