recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee - Video_TS!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBoxee - Video_TS!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xEmiilx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee - Video_TS!!!
    Sendt: 31-Marts-2010 kl. 00:32
Okay jeg har rippet næsten 90 film til Video_TS mapper.

Men nu vil jeg jo gerne se dem via mit mediecenter, som pt. kører med boxee software, og jeg kan ikke spille filmene!

Kun hvis jeg går ind i filebrowser så kan jeg spille en .vob fil ad gangen det er bare ikke en holdbar løsning når der ligger 3-4 .vob filer pr. film :(

Så hvis der er nogen der kender et trick så man kan spille Video_TS mapper med boxee, så vil jeg meget gerne vide det.

Hvis det ikke er muligt, så vil jeg høre hvilket format i vil råde mig til at konvertere alle mine film til, ISO, MKV, MPG?? mm.

Håber i kan hjælpe Smile
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 01:06
fundet på nettet:
 
If you name the folder containing the VIDEO_TS folder properly it will be indexed by Boxee. Then, when you play the movie from the library view it plays without interruption.

Here's how it would look.

\TITLE.(YEAR)\VIDEO_TS

You can use _ as spaces in the title. You'll have skip special characters that aren't permitted in the file name.
 
Men ellers  er iso vejen frem på boxee
 
Dload the IMGTools utility at http://www.doom9.org There are two of them, one for making an image file from the VIDEO_TS folder (and the other for burning the IMG file). I personally burn with DVD Decrytpter thou.
 
ellers
 
.....
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 08:36
Var det næsten ikke lettere med et alternativ til Boxee ? jeg kan ikke huske om f.eks XBMC kan klare dvd menuer.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 09:48
Jeg løb også i problemer med, at Boxee ikke kunne finde alle mine film og det tog evigheder for den at indeksere de film jeg havde. Navngivning er nemlig meget vigtig før Boxee virker efter hensigten.
Vil også anbefale dig at gøre brug af ISO filer, hvis du ønsker at benytte Boxee.
 
Nu ved jeg ikke, hvilket MediaCenter du benytter, men kan da anbefale MC7 med enten MyMovies eller MediaBrowser som addon.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 11:36
Boxee er en klon af XBMC så det vil nok ikke gøre den store forskel...
Til top
crazzydk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2010
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 11:01
Ved ikke om det er blevet anderledes, men XBMC på min gamle xbox afspiller uden problemer VIDEO_TS mapper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu