recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Athlon II x2 eller Phenom II x2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAthlon II x2 eller Phenom II x2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gunni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Athlon II x2 eller Phenom II x2
    Sendt: 05-April-2010 kl. 11:55
Jeg har et sidste hængeparti inden jeg i dag bestiller mit nye hardware

Jeg havde oprindeligt regnet med at jeg ville bestille en Athlon II x2 240e mest på grund af strømforbruget.
Men jeg er nu blevet i tvivl om jeg hellere skulle bestille en Phenom II x2 545. (de koster stort set det samme)

Den skal bruges på mit mediecenter sammen med et Gigabyte GA-MA785GT-UD3H. som mest skal bruges som film server sammen med wmc 7 og mymovies og senere til at optage tv og se blueray
.

Jeg er blevet i tvivl fordi at jeg læste et sted at phenom havde noget bedre understøttelse af noget lyd og grafik men jeg kan ikke finde hvor jeg læste det Wink

Er der nogen der ved noget om dette, eller har en mening om hvorfor jeg skal vælge den ene frem den anden ?

Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 12:10
Jeg ville nok holde mig til Athlon'en grundet det lavere strømforbrug. Men læs evt dette link og beslut dig for om du har brug for L3 cache:
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu