recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Yousee Boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativ til Yousee Boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Yousee Boks
    Sendt: 11-April-2010 kl. 20:59
Vil lige undskylde hvis jeg har smidt den her i det forkerte forum, men den falder lidt ind under en masse forskellige kategorier Wink

Hvad findes der i dag af alternativer til Yousee boksen? Er ikke så meget inde hvad der skal til for at kunne køre med Yousee's net. Men kan forstå boks'ne ikke hænger på træerne..

"Aldi Boksen" der tidligere blev testet på siden tiltaler mig ikke så meget.. Ifølge anmeldelsen halter den en smule på billedsiden.
 
HDMI er et krav. Optage mulighed og HDD er ikke et must.


Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6992
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Vil lige undskylde hvis jeg har smidt den her i det forkerte forum, men den falder lidt ind under en masse forskellige kategorier Wink

Hvad findes der i dag af alternativer til Yousee boksen? Er ikke så meget inde hvad der skal til for at kunne køre med Yousee's net. Men kan forstå boks'ne ikke hænger på træerne..

"Aldi Boksen" der tidligere blev testet på siden tiltaler mig ikke så meget.. Ifølge anmeldelsen halter den en smule på billedsiden.
 
HDMI er et krav. Optage mulighed og HDD er ikke et must.



Hvorfor vil du ikke have Yousee boksen ?
Den gør det rigtig godt  på billede siden.  Og til dit super TV  det fortjener noget med super billede.

Men der findes forskellige dvb.c tunere på marked    med eller uden HDTV mulighed.

Men skal du bruge af Yousee muligheder for tv    er deres bokse bedste bud
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:10
en dreambox eller Abcom910 med dvbc er helt sikkert alternativet.. som flere her allerede har.
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:


Hvorfor vil du ikke have Yousee boksen ?
Den gør det rigtig godt  på billede siden.  Og til dit super TV  det fortjener noget med super billede.



Jamen det er som sådan en udemærket boks, når den virker som den skal: For et halvt år siden gjorde jeg Yousee opmærksom på et problem med overlay forsvandt (Altså alle guider, menuer, visse undertekster osv er "gennemsigtige". Ergo man kan ikke se dem). For at afhjælpe det skal jeg slukke bag på boksen, vente 10-20sek, for derefter at tænde igen. Vente 1½min for at den starter op. Jeg har været helt oppe på 4 forsøg, og det holder min tålmodighed, og da slet ikke kærestens til i længden. Dengang fik jeg at vide at der ville blive kigget på det i en senere opdatering, men der er intet sket. Og da jeg var en af de første der fik en boks, er den over 2år gammel; Dvs ingen bytter til mig Angry
Boksen har desuden et temlig høj standby forbrug, så jeg slukker for den hver nat (det samme gælder for alt det andet lir Wink). Så næsten hver dag skal jeg igennem overstående problem.


Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:


Hvorfor vil du ikke have Yousee boksen ?
Den gør det rigtig godt  på billede siden.  Og til dit super TV  det fortjener noget med super billede.



Jamen det er som sådan en udemærket boks, når den virker som den skal: For et halvt år siden gjorde jeg Yousee opmærksom på et problem med overlay forsvandt (Altså alle guider, menuer, visse undertekster osv er "gennemsigtige". Ergo man kan ikke se dem). For at afhjælpe det skal jeg slukke bag på boksen, vente 10-20sek, for derefter at tænde igen. Vente 1½min for at den starter op. Jeg har været helt oppe på 4 forsøg, og det holder min tålmodighed, og da slet ikke kærestens til i længden. Dengang fik jeg at vide at der ville blive kigget på det i en senere opdatering, men der er intet sket. Og da jeg var en af de første der fik en boks, er den over 2år gammel; Dvs ingen bytter til mig Angry
Boksen har desuden et temlig høj standby forbrug, så jeg slukker for den hver nat (det samme gælder for alt det andet lir Wink). Så næsten hver dag skal jeg igennem overstående problem.


Har osse haft en del problemer med den. Min er ret ustabil og fryser ret tit, så der skal en genstart til, som tager... GAB.. en evighed.. Og den fryser selvfølgelig altid samtidig med den optager, så der ryger osse tit en optagelse. Og så larmer den bare alt for meget + min blæser kører stortset hele tiden i standbyClap Flot Samsung/YouSee!!
Jeg har ledt efter et alternativ, men der findes vist ikke rigtig noget bedre, hvis den skal kunne det samme. Så jeg er nu ved at kaste mig over et HTPC projekt, i håb om det giver bare en anelse mere stabilitet.. Men selvfølgelig osse fordi det giver en del flere funktioner


Redigeret af cgmand - 12-April-2010 kl. 16:55
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu