recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløseren for Triax TD-H 409 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfløseren for Triax TD-H 409 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter_N Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Afløseren for Triax TD-H 409 ?
    Sendt: 15-April-2010 kl. 22:35

Jeg har netop fået den nye Box hjem fra Triax til test. Det er en ST-HD 527 CI. Den kører både DVB-T og DVB-S. Efter et par dages test syntes jeg den fungerer rigtigt godt, og meget bedre end TD-H 409. I manualen står der at USB stikket på bagsiden kun er til SW opdateringer. Det passer ikke. Jeg har haft tilsluttet både en WD HD, en Plextor HD og et no name memorystick. Boxen optager i rigtig god kvalitet og uden nogle fejl eller nedbrud. Det bedste er at jeg bagefter kan tage min externe HD og gemme på en DVD eller min PC. Det optagede er IKKE kodet ligesom det er på TD-H 409. Jeg har endnu ikke prøvet at optage fra DR HD så jeg ved ikke om det også kan lade sig gøre.

 
Mvh Peter
Til top
Stiften Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 22:02
Hører meget gerne om især PVR-stabiliteten, da jeg netop har afleveret en 409'er efter 14 dage med flere billed- og lydspjæt end vi her i familien kan holde ud. Overvejer p.t. Hinke, da jeg kan forstå at Sagem også ind imellem kan finde på at tøve/falde over egne ben? Mvh.
Til top
Stiften Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 10:57
Hører fortsat gerne om dine erfaringer - efter at have tilbageleveret Triax 409, en boks fra Hinke og måske snart også en Maximum TS-3000. Mvh.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu