recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Direkt kopi af DVD til HDD på PCH C-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDirekt kopi af DVD til HDD på PCH C-200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ratep2001 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2010
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Direkt kopi af DVD til HDD på PCH C-200
    Sendt: 17-April-2010 kl. 20:56
Jeg har en Popcorn Hour C-200 med BluRay drive og intern HDD. Er det ikke muligt at lave en kopi af DVD direkt fra BluRay driven til HDD, uden at afspille den?
 
Hver gang jeg vælger BluRay driven, den starter at afspile DVDen og det er ikke muligt at komme til filerne og vælge dem til kopiering over til HDD.
 
Er der et nemt løsning på problemet?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 21:10
Nej, en C-200 kan ikke bruges til at lave ulovlige ripninger af krypterede DVD eller BD
En kommerciel enhed der kan det kan naturligvis ikke produceres og sælges lovligt.
 
Så hvis du vil lave backup af DVD eller BD så skal det gøres på en PC med de nødvendige software redskaber til dette.
 


Redigeret af spawn - 17-April-2010 kl. 21:10
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Nej, en C-200 kan ikke bruges til at lave ulovlige ripninger af krypterede DVD eller BD
En kommerciel enhed der kan det kan naturligvis ikke produceres og sælges lovligt.

Tror du ikke at man kan få libdvdcss til at køre på Linux maskinen...Wink

Det vil selvfølgelig være meget langsommere end på en PC, så der er ikke meget ide ved det.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu