recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streming af film i god kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreming af film i god kvalitet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mortino Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Emne: Streming af film i god kvalitet
    Sendt: 21-April-2010 kl. 10:55
Hej Alle,

Jeg er lidt nybegynder på dette område, men jeg vil gerne kunne afspille film fra min bærbare computer til min PS3 slim og derfra til min fladskærm. Ved godt der sikkert har været skrevet om dette mange gange før Embarrassed  .. men svarerne er vist også lidt forskellige, alt efter hvilken opsætning man har.

Mit mål er som sagt at kunne afspille film både i SD såvel som Bluray kvalitet. Mit krav er bare, at det ikke må hakke nævneværdigt, for hvis det ikke kan undgås, gider jeg ikke at spilde tid på at sætte det op. Jeg er villig til at skaffe det fornødne udstyr, som jeg evt. mangler for at få det til at fungere rigtig godt, så vil gerne have nogle gode råd.

Mit udstyr ang. dette brug er følgende:

Fladskærm: Pioneer 5090H

PS3 slim  120 GB

Bærbar computer spec: Toshiba Satelite L505-13Z med Intel i3 core 2,13 GHz processor - 4 GB RAM - 500 GB harddisk

Internetforbindelse
: Yousee bredbånd 15Mbit/1 Mbit

Router: En billig ikke nævneværdig en (som jeg er klar over nok skal skiftes ud)

Det jeg har kunnet læse mig til indtil videre er, at det bedste softwareprogram til at gøre det med er PS3 media server. Er dette korrekt..?