recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aldi HD-optager....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAldi HD-optager....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Emne: Aldi HD-optager....
    Sendt: 09-Oktober-2003 kl. 10:23

Se lige her engang, jeg synes den lyder interessant, selvom den kun optager i mono fra tv. Gad vide om der ikke kan gøres noget ved det, skal lige ha' læst lidt mere.

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_42/OFF02.HTM

MVH

Ebbe

 



Redigeret af Ebbe
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2003 kl. 17:40

Hej Ebbe

Jeg tror ikke det er nogen nem opgave at få en stereo tuner+mellemfrekvens bygget ind i et apparat som ikke er født til det.

Men der er selvfølgelig muligheden for at bruge en gammel video som tuner, men det gør det jo unægteligt mere komplekst og timer-optagelser kun på ét program per gang.

  Mvh, Lars

Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2003 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Ebbe

Jeg tror ikke det er nogen nem opgave at få en stereo tuner+mellemfrekvens bygget ind i et apparat som ikke er født til det.

Hej Lars...

Ok, jeg overvejede nu heller ikke noget så gennemgribende, men såvidt jeg kan se, så er der indgang for h/v kanal, det kræver nok at man ser det samme program som man optager, en bagdel indrømmet, men det er skisme svært at la' vær' med at slå til når der nu er nyt legetøj i farvandet.

Mvh

Ebbe

Men der er selvfølgelig muligheden for at bruge en gammel video som tuner, men det gør det jo unægteligt mere komplekst og timer-optagelser kun på ét program per gang.

  Mvh, Lars

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu