recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TMC i navigation på Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTMC i navigation på Iphone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Storgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-December-2009
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: TMC i navigation på Iphone
    Sendt: 04-Maj-2010 kl. 18:26
Hej
 
Skal lige starte med at skrive om jeg ikke ved om det er det rigtige forum dette emne er skrevet i, men håber jeg kan få et svar.
 
Jeg har en Iphone med både TomTom og Navigon applikation til navigation. I begge programmer kan man tilkøbe noget liveopdatering af trafik, som koster en del, og så også skal bruge datatrafik går jeg ud fra. Så er mit spørgsmål om der er nogen der kan svare på om disse applikationer har indbygget TMC, så jeg stadig får noget trafikinfo? Skal nemlig køre til sydeuropa inden længe, og så vil det være rart at vide om man får trafikinfo, eller man skal til at tilkøbe noget. Er bare bange for at det bruger meget datatrafik ned igennem europa at bruge deres tilkøb.
 
På forhånd tak.
Storgaard
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 19:26
Tvivler jeg på de har. TMC kører jo over FM båndet.
Til top
Storgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-December-2009
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 19:31
Du har nok ret. Der er jo ingen radiomodtager i en Iphone. Er der andre der ved om man på nogen måder modtager trafikopdateringer med disse apps?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 19:43
Jeg bruger Navigon på min Iphone  og der kommer trafik meldingerne over data   og det kan blive mega dyrt i udlandet.   Men virker rigtig fint i danmark
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu