recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digitale kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigitale kanaler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: Digitale kanaler?
    Sendt: 14-Maj-2010 kl. 19:31
Hej alle
Så er jeg lige blevet den lykkelige ejer af et samsung 55" led 7 serieSmile....Problemet er når jeg skal lægge kanaler ind så er der meget få digitale kanaler og masser af analog den finder? Jeg troede at alle kanaler var digitalt nu?(jeg har tdc kabel) er der noget jeg gør forkert eller en anden forklaring?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 19:45
 
 Alle kanaler hos You See er Digitale, og nogle sendes kun Digitalt, har du valgt Cable, og indtastet netværkskode. Muligvis skal TVet som ofte nævnt i forbindelse med Samsung/Panasonic indstilles til Sverige eller Finland for aktivering af Cable.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Funch Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 20:01
ok takker ...Jeg lagrede både analog og digital kanaler...prøver lige at ændre det til sverige
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu