Som jeg læser disse 36 sider hurtigt igennem, handler over halvdelen om negative meldinger fra en der har en dårlig oplevelse.
Jeg har læst en del forskellige anmeldelser af 8705 og mange er pænt positive nogen mere end andre.
Generelt er det mit indtryk, at betragtningsvinklen er det største problem, og at der ellers generelt er et godt LCD/LED billede og at man får meget tv for pengene. Flere engelske og amerikanske sites scorer det som et godt køb og 4-5 ud af 5 stjerner, og faktisk bedre end tilsvarende Sony og LG.
http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/televisions/plasma-and-lcd-tvs/samsung-ue46c8000-693571/review
Den udemærkede anmeldese her på Recorder bliver så fuldstændig overskygget af en persons dårlige oplevelse med et tv? Jeg mener, hvis det var 10 forskellige der oplevede samme problem indenfor kort tid kunne jeg forstå bekymringen, men 1 persons ærgerlige problemer fylder så meget?
Jeg ved mange havde kæmpe problemer med Pioneer for et år eller to siden, det gør jo ikke at alle tv i den serie er det rageste lort, eller at Pioneer er dårligt.
Jeg kan sagtens forstå Flemming tror jeg det var, er godt muggen over de dårlige erfaringer, men hvis der hver gang en forbruger var uheldig med et tv skulle skrives 36 sider på Recorder ville der blive pladsmangel.