recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa-tv med You-See box?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa-tv med You-See box?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aarkrog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa-tv med You-See box?
    Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:49
hej guroer!

jeg har en Samsung box købt i forbindelse med mit you see hd-abonnement. Tror I at jeg kan bruge den på min nye adresse hvor der leveres gratis digitalt Stofa tv? det kunne være helt raket, hvis jeg kunne lave et lille hax i firmwaren eller lignende, der gjorde det muligt :)

Enhver hjælp er meget kærkommen,

mvh
Anders
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:54
 
 Den kræver et netværksnummer, det gør Stofa også, men det er næppe muligt at det kan lade sig gøre at kendes ved et Stofa nummer, boxene er jo udbyderspecifikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Aarkrog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2010 kl. 18:16
ja de er udbyderspecifikke, men kanalerne fra Stofa sendes jo gratis, digital og ukrypteret. Har prøvet at angiver de værdier som Stofa skriver man kan finde kanalerne på:
 
Frekvens: 346 MHz (346000 kHz)
Netværsks-ID: 0
Modulation: 64 QAM
Symbol rate: 6900 KS
 
Problemet er imidlertid at jeg ikke kan angive "6900 KS" i Symbol rate på You-see box'en. Der kan jeg kun vælge værdien 6875 :(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu