recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg vælge hos Dansk Bredbånd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal jeg vælge hos Dansk Bredbånd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal jeg vælge hos Dansk Bredbånd?
    Sendt: 01-Juni-2010 kl. 12:40
Hejsa

Jeg og min kæreste står og skal bestille tv/internet hos Dansk Bredbånd, men vi er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge.

Valget står mellem Pluspakken på Bredbånd-TV og Den store danmarks-pakke. Forskellen er jo kun 9 kr ifølge deres hjemmeside.

Jeg kan se at hvis jeg vælger den store danmarks-pakke skal jeg købe eller leje en HD boks. Hvad gør den helt præcis? Vi havde før Hometrio hvor vi havde sådan en smart box med program guide osv. Er det sådan en? Hvad koster sådan en i leje?

Jeg synes det er meget forvirrende, når man ikke har ret meget forstand på det. Jeg frygter bare at man får en masse ekstraregninger for leje af diverse udstyr osv.

Nogen der kan hjælpe os lidt med at "skære det ud i pap"?
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 13:22
Kære   MortenSJ
 
Velkommen, og det Her er det bedste sted spørge herom. Jeg har dog ikke noget at tilføje, har kun Stofa og en lille pakke, samt ingen Internet, men det har andre!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu