recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "se forfra" bliver afbrudt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"se forfra" bliver afbrudt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Emne: "se forfra" bliver afbrudt
    Sendt: 06-Juni-2010 kl. 23:35
Engang imellem bliver en film som jeg ser afbrudt, - altså en film jeg ser på "start forfra",
der er ingen logik i det, der sker vel hver 4. gang, er det noget man kan gøre?

Vh

Godowsky

Redigeret af godowsky - 11-Juni-2010 kl. 08:09


Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Engang imellem bliver en film som jeg ser afbrudt, - altså en film jeg ser på "start forfra",
der er ingen logik i det, der sker vej hver 4. gang, er det noget man kan gøre?

Vh

Godowsky
Jeg skal lige have forklaret, hvorfor du kalder tråden: Besvar: Spol tilbage bliver afbrudt.
Det kan jo netop ikke lade sig gøre - hverken frem eller tilbage - i StartForfra.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 17:08
??  Måske mangle på kapacitet i net forbindels...
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 13:02
jeg mener "spol tilbage" lige som i "start forfra".... det er jo en form for tilbagespolning ;)




Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

jeg mener "spol tilbage" lige som i "start forfra".... det er jo en form for tilbagespolning ;)


Hvilken internetforbindelse (kabelmodem/Ethernet)?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 14:07
20 mbit ned og 1 mbit op (fullrate) og jeg har kablet forbindelsen.

Der er ingen problemer under hele filmen, - men det sker altså at den pludseligt stopper, - 
det er ikke sådan at jeg får pixelfejl elign. Man får ingen advarsler, - jeg kan også godt leje film i HD uden problemer, - har dog en enkelt gang oplevet at en film sluttede et par minutter før den var færdig, - 
her var Yousee så venlige at sende mig en kode så jeg kunne se en film gratis, - fin service da det var ganske uopfordret.

vh

Godowsky






Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 14:18
Som jeg forstår det, bruger du boksens kabelmodem. Hvis du har mulighed for det, kunne du prøve med Ethernet fra din router til boksen. Hvis det virker kan det være, at forbindelse er "overbelastet". Så må du ringe til YouSee på 8080 4050. Det bør da virke.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 19:35
Jeg tvivler stærkt på at det skyldes at hans netforbindelse er "overbelastet" (med mindre der er tale om at man slet ikke kan komme i kontakt med internettet). Netforbindelsen bliver jo kun brugt til at sende kommandoer og ikke til at streame noget.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Jeg tvivler stærkt på at det skyldes at hans netforbindelse er "overbelastet" (med mindre der er tale om at man slet ikke kan komme i kontakt med internettet). Netforbindelsen bliver jo kun brugt til at sende kommandoer og ikke til at streame noget.
Netop derfor var overbelastet i citasionstegn. Det kunne være en overbelastning i YouSee's system via kabelmodem. Jeg aner selvfølgelig ikke, hvad problemet konkret er.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 15:32
jeg har den gamle Samsung HD boks, - jeg bruger kabel direkte fra router til boks.

Jeg kan se HD kanaler perfekt etc., - jeg oplever altså bare engang i mellem at film som jeg ser "forsinket" bliver afbrudt inden de er færdige, - og det er jo lidt irriterende ;)

vh

Godowsky


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu