recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom den nye Iphone . .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom den nye Iphone . .

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kathrine P. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 15:16
Ok, tak for info - jeg skynder mig at få skrevet til dem :)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Lige en advarsel til de med Telmore, som kunne overveje køb af en ny iP4 og så skifte til dem senere: TDC's net har haft nogle problemer med umotiveret reject af iPhone 3GS, så man på ingen måde kunne benytte telefonen til opkald eller data. Jeg har selv haft en af disse mellem hænderne, hvor der hverken kunne opnås forbindelse med Telmore eller TDC, men med alle andre udbydere var der ingen problemer. Da TDC/Telmore ikke selv forhandler iPhone er der ingen support at hente.
 
Jeg har nu haft min Iphone GS3 32 gb i 14 dage eller der omkring, uden nogle problemer hos TDC, dog skulle jeg sætte den op til MMS og internet manuelt da de åbenbart ikke understøtter automatisk opsætning af iphone, men det var yderst let via TDC's hjemmesideWink
Ingen problemer overhovedetSmile
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Kathrine P. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Du må ikke selv opsige dit abonnement. Hvis du gør det, så mister du dit telefonnummer.

Du skal lade dit nye teleselskab overflytte dit nummer til dit nye abonnement. Når dette er sket, kan du logge ind på din Telmore konto, og du vil have mulighed for at tilmelde dig Telmore Retur.
 
Så se hurtigst muligt at få kontaktet Telmore og hør om de kan stoppe opsigelsen så dit nummer ikke forsvinder.
 
Ved i egentlig hvordan det fungerer med abonnement når jeg kommer tilbage? Kan jeg selv vælge løsning når jeg kommer tilbage - jeg tænker at priserne jo godt kan have ændret sig over 6. mdr. og jeg vil jo gerne selv kunne vælge hvad jeg fortsætter med når jeg kommer tilbage.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 16:26
De betalende abonnementer bliver opsagt, så du ikke skal betale for dem i de 6 måneder.
 
Tilmelding til ting som MMS, udlandstelefoni, automatisk optankning mm. bliver der ikke ændret på - altså ting der ikke koster penge månedligt.
Så når du vender tilbage så er det bare at vælge den type abonnement du ønsker (fri sms, data abonement og lignende).
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2010 kl. 23:19
Hejsa,
 
 
Mvh. Torben
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6982
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Lige en advarsel til de med Telmore, som kunne overveje køb af en ny iP4 og så skifte til dem senere: TDC's net har haft nogle problemer med umotiveret reject af iPhone 3GS, så man på ingen måde kunne benytte telefonen til opkald eller data. Jeg har selv haft en af disse mellem hænderne, hvor der hverken kunne opnås forbindelse med Telmore eller TDC, men med alle andre udbydere var der ingen problemer. Da TDC/Telmore ikke selv forhandler iPhone er der ingen support at hente.


Her i huset bruger vi 2 stk iphone via Happii mobil som bruger TDC net. Overhoved ingen problemer
Den ene telefon bruger omkring 2gb data pr måned og havde der været problemer havde jeg haft en meget sur søn

De har kørt på hapii / tdc i mere end et år

Men alt i telefonerne skal indstilles manuelt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu