recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 300i Help :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 300i Help :)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 10:50
Så jeg er endt i et paradoks? Wacko

Jeg fandt Logitechs eget fora og fandt bl.a. den her:

Er specielt vild med sidste kommentar: "how on earth did it make it past beta testing?" LOL

Konklusionen må være at 300i har EEN aktivitet, men at man slet ikke kan konfigurere det så fleksibilt som de større Harmony modeller.


Redigeret af pdj1974 - 13-December-2010 kl. 10:53
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 18:33
Til hvem det måtte interessere: Jeg skrev til Logitechs support, og fik følgende svar:

Oprindeligt skrevet af Logitech Support Logitech Support skrev:

The Harmony 300i is not Activity based. It has a Watch TV button which will function similar to an Activity, allowing you to choose which devices an input state certain devices are powered on when the button is pressed. I apologize for any confusion. Please provide the URL of this site so that we can review this site. 
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Tvixen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 02:07
Tak for svar Peter.  Står selv om overvejer 300.  Men nu kan jeg godt se at den måske ikke er det værd. (når den kun har een aktivitet)
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live
IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 18:35
Uden at have prøvet den, vil jeg fraråde den. Man har rigtig meget gavn af skærmen på en aktivitetsbaseret fjernbetjening, og så stor er besparelsen i forhold til f.eks. en Harmony 525 altså heller ikke.
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2010 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

Hej Folkens Big smile

Jeg har tænkt mig at anskaffe en universal remote, og jeg har kigget på harmony 300i jeg kan ikke finde argumenter til at købe de dyrere Harmony?
Mit spørgsmål er så følgende:
Kan denne remote programmeres sådan at hvis jeg fx. trykker (tv) så tænder min projektor, receiver og tv boks ved et tryk?

Svaret er JA.
Du kan frit vælge hvilke apparater du vil starte.
Iøvrigt er det en fremragende fjernbetjening til en meget rimelig pris.
Du kan indlæse forprogrammerede funktioner til dine apparater og du kan selv tilføje alle mulige andre funktioner til ledige taster.

Erik Helmer Nielsen
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2010 kl. 23:04
Den adskiller sig MEGET fra de øvrige Harmony modeller, ved kun at have mulighed for een aktivitet og langt mere simpel og mere begrænset mulighed for programmering.
Jeg har eksempelvis 8 aktiviteter på min Harmony: Se TV, Se TV (Go' lyd), Se TV (Optager), PS3, Wii, Cd'er, Netradio, Boxee. Det er nok også lidt over gennemsnittet, men at begrænse sig til een syntes jeg er synd... Desværre er de billige 525 og 555 vist udgået, så den billigste "rigtige" Harmony nu er model 600 der koster cirka det dobbelte af 300i. 
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu