recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Egen musik som ringetone i iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEgen musik som ringetone i iPhone?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Min sarkasmedetektor må være defekt. Den står bare og svinger mellem 0 og 100%, når jeg tester dit indlæg.
LOLLOLLOL
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Oprindeligt skrevet af superkdx superkdx skrev:

Thorvald : Apple er ikke som sådan besværlige , men self vil de tjene penge og det er da genialt det de har opbygget .
Da klart man ikke bare kan "smide" en sang over på som man har fra pc. Hvad skulle de tjene på det ? Så klart de vil have folk køber musikken fra Itunes . Om folk gør det . Ja helt bestemt. De har ikke andre muligheder. !! Så snart folk ved de ikke har det - Køber folk igennem Itunes uden at brokke sig, da de ved det er besværligt på andre måder . Så utrolig gennemtænkt af Apple :)
 
De sælger Telefoner, som kan meget mere, hvis man dertil køber de programmer m.m. der skal til .
Det er da 100% gennemtænkt .

Min sarkasmedetektor må være defekt. Den står bare og svinger mellem 0 og 100%, når jeg tester dit indlæg.
Ja, jeg har det lidt på samme måde... Selvfølgelig skal man kunne kopiere sin egen musik til sine bærbare afspillere, mobiltelefon osv. Det er jo til eget brug. Og hvad skal man med telefoner der kan så meget. Nå never mind, jeg finder nok ud af det - uden at betale for at købe for at hun kan bruge sin musik som ringetone. Det er for latterligt, det vil jeg ikke bruge penge på.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

det samme med bluetooth på iPhone, det er der man kan ikke rigtig bruges til noget.
Nej det er en gåde hvorfor - faktisk var jeg ved at sælge min 3gs inden jeg fik den jailbreaket..derefter hjalp det noget på humøret. "Ibluenova" er super til at overfører filer med bluetooth.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:32
Jeg har et andet spørgsmål: Kan man downloade sin spilleliste fra Friendster til iPhone??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

jeg har da gratis ringe toner på mine Iphones   ( vi har 3 stk i huset )

Ellers læs her:
Jeg brugte denne guide til at lave ringetonen. Det forekom mig at være lettere end at installere og bruge et eller andet eksternt program. Det var faktisk ganke nemt. Selvom det selvfølgelig havde været nemmere hvis der i iTunes havde været en funktion, hvor man vælger et musiknummer i biblioteket og siger "lav en ringetone, med dette musiknummer". Vupti, ringetonen ligger i ringetone biblioteket.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg har et andet spørgsmål: Kan man downloade sin spilleliste fra Friendster til iPhone??
Nå, ikke. Men jeg fandt ud af at iTunes store, havde MixPod som app, der kunne downloades gratis til iPhone og min kones spillelister ligger på MixPod. Jeg er dog i tvivl om det virker sådan at musik listerne er downloaded til iPhone eller om det virker sådan at man går på internettet med iPhone og logger på MixPods hjemmeside. Sidstnævnte mulighed bliver vel en dyr omgang...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jeden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 16:19
Jeg benytter selv en hjemmeside hvor man kan uploade mp3 filer og selv kreere sin ringetone. Derefter kan man downloade til Iphone. Virker rigtig fedt og så koster det jo ikke noget. Ringetonen kan dog maks vare 30 sek

http://audiko.net/
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu