recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wd tv til biloplader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwd tv til biloplader

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Emne: wd tv til biloplader
    Sendt: 03-Juli-2010 kl. 15:39
Hejsa, hvis man skal have strøm til sin wd maskine igennem bilopladeren, hvilket kabel skal man så have og kan man få en adapter til bilopladeren så man kan have 3/4 ting til opladning, tænker på gps, wd tv og skærme..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2010 kl. 15:58
skal også have noget strøm til mine to skærme.. det er med dc in.. 12V 2A
 
Ville være perfekt med hjælp
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 11:42
Har selv været igennem noget lignende.
 
Du kan få alle mulige adaptere der kan tilkobles cigartænderen så du extender og udvider tilslutningsmulighederne til flere enheder. Du får et edderkoppespind af kabler - men pas på. Der er meget skrammel på markedet og når det sidder løst i stikkene og filmen på bagsædet afbrydes fordi du rører ved et af dine "multi-stik" - ja så hyler ungerne. Der er sikringer indbygget i dem også og de kan pludselig "gå" - når konen har en dyppekoger der skal bruges til en kop kaffe - det er fandme uhyggeligt i en Stau og du har glemt sikringer og må klare det med staniol fra en pakke cigaretter i Lastbilbanen op af Kassel bakker !
 
Alle de mange kabler der ligger og roder træder ungerne i og det giver bare monster ærgelser. Der er jo problemer nok synes jeg med at få dem til at passe på film, headphones og remoter.......
 
Har netop taget tyren ved hornene og fik et værksted til at lave noget ordentligt opkobling at mine nye skærme til nakkestøtter m.v. Samtidig en "master switch" i handskerummet så jeg kan være 100% sikker på alt er slukket når vi forlader dytten. Har ladet mig fortælle at nyere biler er følsomme med hvordan man laver strømudtag.
 
Jeg håber min installation virker - nu må vi se når turen sydover starter i week-enden :)
 
C5
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu