recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps3 registrere ikke TV som 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPs3 registrere ikke TV som 3D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
abe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Ps3 registrere ikke TV som 3D
    Sendt: 14-Juli-2010 kl. 20:16
Jeg har 3D spilpakken der indeholder Super Stardust HD, PAIN, Wipeout og Motorstorm demoen men kan ikke længere vælge at spille dem i 3DConfused Menuen i spillene blokkere for valget eller den dukker ikke op! Min ps3 er forbundet til en Yamaha RXV-467 surround receiver med et HDMI 1.3 kabel og derfra videre til mit Samsung UE40C8705 LED 3D TV med et HDMI 1.4 kabel i den port der hedder HDMI 2 (ARC). Det har virket fint indtil i dag og jeg kan ikke huske at jeg har ændret ved noget!!! Nu har jeg prøvet at udelukke 1080i og 1080p opløsningerne i ps3 menuen da jeg ved at nogle af spillene ikke kan køre 3d i opløsninger over 720p men det hjælper ikke!!!!!!!!Jeg mistænker det 'navn' på listen over kilder der dukker op når jeg trykker på source på mit TV, det er noget der hedder Arynet HDMI-CEC. Menuen oplyser denne som forbindelsen på trods af at jeg har forbundet ps3 i HDMI 2 som også står på selvsamme menu endda lige overConfused 3D virker når jeg forbinder ps3'eren direkte til TV'et med HDMI 1.3 til TV'ets HDMI 4 portTongue

jeg ved ikke om jeg skal LOL eller Cry


Redigeret af abe - 14-Juli-2010 kl. 21:25
Til top
abe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af abe abe skrev:

Jeg har 3D spilpakken der indeholder Super Stardust HD, PAIN, Wipeout og Motorstorm demoen men kan ikke længere vælge at spille dem i 3DConfused Menuen i spillene blokkere for valget eller den dukker ikke op! Min ps3 er forbundet til en Yamaha RXV-467 surround receiver med et HDMI 1.3 kabel og derfra videre til mit Samsung UE40C8705 LED 3D TV med et HDMI 1.4 kabel i den port der hedder HDMI 2 (ARC). Det har virket fint indtil i dag og jeg kan ikke huske at jeg har ændret ved noget!!! Nu har jeg prøvet at udelukke 1080i og 1080p opløsningerne i ps3 menuen da jeg ved at nogle af spillene ikke kan køre 3d i opløsninger over 720p men det hjælper ikke!!!!!!!!Jeg mistænker det 'navn' på listen over kilder der dukker op når jeg trykker på source på mit TV, det er noget der hedder Arynet HDMI-CEC. Menuen oplyser denne som forbindelsen på trods af at jeg har forbundet ps3 i HDMI 2 som også står på selvsamme menu endda lige overConfused 3D virker når jeg forbinder ps3'eren direkte til TV'et med HDMI 1.3 til TV'ets HDMI 4 portTongue

jeg ved ikke om jeg skal LOL eller Cry

Nu virker det som det skal og dog! der er en smule støj mens signalet prøver at 'finde vej' fra ps3 gennem receiver til TV men decn forsvinder så snart der er forbindelseSmile
Til top
Simon Begynder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 20:47
Har du fået det til at virke, for min ps3 registrerer heller ikke mit tv som 3d..... tv er samsung plasma 7705. prøver virkelig at finde en løsning.
Til top
Simon Begynder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 20:51
skiftede hdmi 1 til hdmi 2 arc :D nu registrerer den 3d ! :D 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu