recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis bumper iPhone4...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGratis bumper iPhone4...

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 17:00
mufcdk1974: Okay ja.. Da jeg havde 2-3 film på + musik, var ipoden (8gb) næsten fuld, så dobbelt så mange gb ved jeg ikke om er fint til mig eller ej.. Den er sgu lidt svær :( Især fordi jeg er dårlig til at træffe beslutninger! Confused

nbu001: Det lyder godt mht. at den lyder solid og signalstærk!!

hummelmose: Det var godt at "operationen" gik godt, med godt resultat Wink Men som du også skriver tidligere, så har du heller ikke problemer med signalet.. Så umiddelbart lyder det jo godt!
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

mufcdk1974: Okay ja.. Da jeg havde 2-3 film på + musik, var ipoden (8gb) næsten fuld, så dobbelt så mange gb ved jeg ikke om er fint til mig eller ej.. Den er sgu lidt svær :( Især fordi jeg er dårlig til at træffe beslutninger! Confused


Nu bruger jeg ikke min Touch til film og har heller ikke planer om at se film på 4'eren, men det er klart at hvis man gør, så kan man aldrig få plads nok.........hvilket jeg også normalt har som motto, men lige nu siger financerne at der skal trækkes en grænse et sted Smile


Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 19:40
Ja okay Wink Med det abo. jeg nok køber den med er der 800 kr. forskel på 16 og 32 gb.. Men det kunne nu være rart, at have et par film af god kvalitet på, som kunne udskiftes når det passer.. Men igen, videooptagelse med 720p ved jeg ikke hvor meget fylder..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 20:03
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 20:07
Alt det her halløj med antenneproblemer og at de skulle være unikke for iPhone er IMO noget overdrevne. Min HTC Legend kan jeg sagtens kvæle 2 streger på hvis jeg holder om antennen i bunden. Selvom mange har kritiseret Apples modsvar mht. "andre telefoner har samme problem", så er der altså noget om det. Modsat iPhone, så kan jeg dog slå mit signal ihjel med begge hænder...  ;)
 
Er der nogen der overhovedet har prøvet en bumper på telefonen og kan fortælle om hvordan det sidder på den? Her tænker jeg på om den let falder af, om telefonen bliver unødigt klodset osv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 20:23
Yakken: Ja, det er virker noget overdrevent.. Hvis det virkelig er en så elendig antenne, (hvilket jeg ikke rigtig tror på) så tror jeg Apple havde opdaget det noget før - eller trukket produktet tilbage for at rette det..

Jeg kan også godt få min gamle S//E C902 til at tabe 2-3 "bar" af 5, hvis jeg holder den i "dødsgrebet".. Jeg tror det er meget normalt, at hvis man holder omkring hvor antennen er, jamen så ryger noget af signalet..


Redigeret af Casper - 01-August-2010 kl. 20:23
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
melm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-December-2006
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 21:12
Der er noget om snakken med dårlig antenne på IPhone 4! Alle telefoner har samme udfordringer når man holder telefonen, og alle oplever en eller anden form for dæmpning. Det der er anderledes er at dæmpningen på IPhone 4 er større end andre modeller!

Anandtech har gennemført en ret omfattende test med en IPhone 4, IPhone 3GS samt en Nexus One. Testen kan ses her: http://www.anandtech.com/show/3821/iphone-4-redux-analyzing-apples-ios-41-signal-fix.

Konklusionen er ca. 10 db større dæmpning på IPhone 4 end IPhone 3 GS ved "death grip". Når man holder telefonen naturligt - men rører antennen vil der være et signal drop på 18 db ekstra.

Det vil kun være et problem når der er dårlig signaldækning dvs 1-2 streger inden man rører antennen. Hvis der er 3 eller flere vi problemet ikke opstå!

Det skal også bemærkes at følsomheden af antennen er bedre på IPhone 4 end IPhone 3 GS. Dette kan dog på ingen måde opvejes af dæmpningen af signalet som følge af berøring af antennen.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 10:59
Jeg har også bestilt en 16GB.. :) Fordi jeg ikke på den måde er storbruger, og så synes jeg sq lige så godt jeg kunne spare pengene.

Jeg går og krydser fingre for at min falder ind ad døren i dag, men håbet bliver mindre og mindre.. :D 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu