recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd til evt. tilbygning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode råd til evt. tilbygning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd til evt. tilbygning?
    Sendt: 22-Juli-2010 kl. 14:36
Hej folkens
 
Jeg vil ha' mig et bio-rum!!
 
Jeg har en kælder med to værelser, men ingen af dem er særlig egnet til biograf - det ene værelse passer dårligt i formen og det andet er for småt, så det har gjort, at jeg tidligere har droppet planerne.
 
... men i forbindelse med, at vi har besluttet at lave en hævet terrasse, der går ud fra vores køkken (som ligger lige ovenpå det kælderrum, der er for småt), fik vi den idé, at vi kunne lave en tilbygning til kælderen og så lave terrassen på kældertilbygningens tag...!
 
Hvis vi gør det på den måde, ender rummet nok med at blive 4*7 meter (ca.) Jeg regner med,at siddepladserne skal flyttes et godt stykke ud fra bagvæggen pga lyd i 7.1, så det gør vel ikke noget, at rummet bliver forholdsvist aflangt? (Jeg satser på, t der snart må komme gang i 7.1 udgivelserne!!!!)
 
Jeg vil meget gerne høre fra du, hvis du:
 - har erfaringer med kældertilbygninger
 - evt. ved noget om m2-pris
 - har gode råd til opbygning af bio-rum
 - har gode idéer eller indspark i det hele taget
 
Jeg har slet ikke taget stilling til, hvad der skal indgå af udstyr udover min ps3 og et par buttkickers - man kan vel lige så godt gå drengerøv all the way LOL
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 14:02
det var der så åbenbart ikke Cry
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu